sestdiena, 2013. gada 22. jūnijs

Īpatņi

Rakstus par Kauguru raganu un burvi Aleksu, kā arī citus rakstus par dažādiem, manuprāt, īpatņiem LFFB lapā ievietoju ar domu - "lasiet, cilvēki, un pasmaidiet. vai tiešām mūsdienās ir tādi, kas tic zīlniekiem un burvjiem?".

Es personīgi astroloģijai, burvestībām, ekstrasensiem un tamlīdzīgām lietām ne īpaši ticu. Precīzāk - man vajag pierādījumu šo cilvēku spējām, lai es noticētu. Pat izslavēto Nostradamusa un Finka pareģojumiem neticu. Viņu vīzijas bija izteiktas tik vispārināti un "riņķī un apkārt", ka katrs nu varēja un var traktēt abu "gaišreģu" teikto kā pašam ērtāk.Tie, kas saka - viņu pareģojumi piepildījušies, - vai nav "pievilkts aiz matiem"?
Man viena draudzene pērnvasar par varītēm pūlējās iestāstīt, ka ir ragana un māk burt, pieburt. Viņas paņēmieni - precīzas tās darbības, kuras veic 15 - 16 gadīgas jaunkundzes, kuras laika īsināšanai un laika aizpildīšanai brīvā brīdī "sauc garus". Bulšits. Pārējais - internetā salasītas gudrības un masu tirāžā izdotas un izplatītas grāmatas. Nu nestrādā masu produkcija. Nu nestrādā jaunkundžu - pusaudžu niekošanās. Niekošanās, kas nostrādā uz tumsonīgām šaurpierīšu lellītēm un tantukiem.
Katrā gadījumā, es noticēšu, ka cilvēks ir burvis tikai tad, kad šim apgalvojumam saņemšu reālu apliecinājumu. Kaut reālu ūdens pārvēršanu vīnā tūlīt un tagad.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru