piektdiena, 2015. gada 9. janvāris

Visādas driskas

1.
Esmu laikam paslinka lasītāja. Kronina Pāreju, Valka Rakstu vācēja ceļu un Koljera Trijatā Čilkotinas mežos tā arī neesmu izlasījusi līdz galam. Ja Pāreja un Rakstu vācēja ceļš ir biezas grāmatas, tad Čilkotinas meži ir ļoti plāna grāmatiņa. Kauns un negods. Tiesa, pa vidam ir bijušas arī citas lasāmgramatas, kas izlsītas līdz galam - no viena vāka līdz otram. Bet vienalga.
Būs jālasa pa otram lāgam. Jāsāk no gala, lai "ierubītos" notikumos.
2.
Ar darbu pagaidām viss ir ok. Ir sajūta, ka tur strādāju nevis mēnesi ar nelielu astīti, bet ilgāk. Kājas arī vairs nesāp. Mānīga sajūta. Jāgaida kidoki vai iebrukumi. Laikam, par spīti visam, ilgāk par 4.martu tur neaizkavēšos. Redzēs.
3.
Kopš esmu izlikusi sludinājumu par tulkošnas pakalpojumiem iekš ss.lv, tulkošanas vajadzības zvani ir kļuvuši biežāki, nekā kad tie "karājās" tikai Zip.lv iekš draugiem.lv. Laikam ss.lv skatās biežāk un regulārāk, nekā Zip.lv.
4.
Kādu sabiedrisko labumu dod biļešu kontrolieri sabiedriskajā transportā? Visos laikos viņus ir uztvēruši negatīvi. Neredzu variantu, ka attieksme pret viņiem mainītos. Sētnieks un šinderis ir cienījamāku profesiju pārstāvji par biļešu kontrolieirem sabiedriskajā transportā. Galu galā es netaisos maksāt 1,20 eiro par 1-nas, 2-vu pieturu ekstra nobraucienu sabtransportā, ja es to - sabiedrisko transportu - apmaksāju no saviem nodokļiem zināmā mērā. Un reizēm tas nobrauciens ir veselības jautājums. Medicīnu es tik bieži neizmantoju un par veselību ārstam gan taisos piemaksāt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru