ceturtdiena, 2016. gada 5. maijs

Hostelis

Tagad sīkāk pastāštīšu par hosteli, kuru man 29.aprīlī apmaksāja draugi uz mēnesi.
Dzīvoju istabā, kurā bez manis mīt vēl 17 cilvēki. Jaukta kompānija. jaukta tajā ziņā, ka te neskatās vīrietis vai sieviete. ja ir brīva gultas vieta, liek kur nu ir. 
Istabiņa ir jumta istabiņa un ir ļoti silti. praktiski cauru nakti jumta logi vaļā, bet tas netraucē un ir normāls gaiss. Tomēr ir viens mīnuss - cilvēki saka, ka būtiskās lietas (naudu, dokumentus u.c.) labāk nēsāt sev līdzi pārvietojoties pa hosteli. Savādāk pieaug kājas. Tāpat neko neatstāt no savām mantām koplietošanas telpā (stāva hallē, virtuvē). 
Man šitā sanāca kāzuss ar pasi. Pēc ieteikuma nēsāt būtiskās lietas līdzi, nēsāju to bikšu aizmugures kabatā. Diemžēl man šī kabata ir pasekla un un daļa no pases redzama. Vakar konstatēju, ka pase pazudusi. Un pasē vēl bija invaliditātes apliecība, ar kuru varu lietot sabiedrisko transportu par brīvu visā Latvijas teritorijā. Dažiem cilvēkiem pateicu, ka esmu pazaudējusi pasi un aizgāju uz policiju uzrakstīt iesniegumu. Pēc informācijas, ka esmu uzrakstījusi iesniegumu, man viens no par pazušanu informētajiem cilvēciņiem atdeva man dokumentus atpakaļ. esot atradis jau no paša rīta, bet neesot bijusi iespēja uzreiz man atdot un pēc esot nedaudz aizmirsies. 

Šorīt aizgāju informēt policiju, ka pase un invaliditātes apliecība atradusies - atdota atpakaļ. Tomēr pase būs jāatjauno. Esošās darbība ir apturēta un bloķēta. Invaliditātes apliecību varu lietot bez atjaunošanas, tā nav bloķēta. 
Istabiņā esam četras sievietes un vesels bars vīriešu ar dažādiem dzīves stāstiem un iemesliem, kāpēc atrodas šeit. Mans kaimiņš blakus gultā dzīvo šeit jau no februāra mēneša un maksā par katrām divām nedēļām. Tas kopsummā sanāk dārgāk, nekā maksāt par visu mēnesi uzreiz - 150 eiro mēnesi, toties var saņemt bezmaksas brokastis - cepumus un tēju. Divas sievietes te maksā par dienām. Tas laikam kopsummā arī sanāk dārgāk, nekā man draugi samaksāja par mēnesi. Neesmu skaitījusi.
Virtuvē ir koplietošanas ledusskapis. Tomēr tajā ko glabāt ir praktiski neiespējami, jo vīrieši, it īpaši tālbraucējšoferi, to jau "piegānījuši" ar saviem produktiem. gatavo viņi katru vakaru un pamatīgi. 
Te apmetas arī ārzemnieki uz dažām dienām, nedēļu. 
Ir redzēti arī pāris jaunieši vecumā ap divdesmit gadiem. Puikas lieto vieglās narkotikas - zālīti. 
Alkoholu hostelī lietot nedrīkst, bet administrācija skatās caur pirkstiem, ja to dara ārzemnieki. Ja vietējais pamēģinās koplietošanas telpā, kurā ir videonovērošana, malkot kaut tikai alu, pastāv iespēja, ka šis vietējais tiks izlikts no hosteļa.
Tas pagaidām viss.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru