piektdiena, 2016. gada 1. jūlijs

Atkal

Atkal rādās, ka būs viena tukša, garlaicības mākta diena, kurā nekas būtisks nenotiek. Tādas manā dzīvē sagadās. LFFB lapai visu jaunāko esmu salikusi, abas fermas inboksā izstaigājusi un apkopusi. Pat interneta pasjansu paspējusi padzenāt un šmuckastes iztīrīt un nogādāt līdz konteineram. 
Tagad jādomā, ko darīt tālāk, jo diena tikai iesākusies un Ludza mani vairs neaizrauj kā sākumā. Ak, jā. Vēl derētu apmeklēt vietējo muzeju, kuru esmu redzējusi tikai caur žogu. Esot standarta muzeja un brīvdabas muzeja mikseris ar senām ēkām muzeja pagalmā.
Iekš ss.lv skatīties dzīvokļus, kuros varētu mītēties Rīgā, pagaidām ir bezcerīgi, jo cenas neatbilst maniem ienākumiem. Man derētu  dzīvoklītis par 40 - 50 eiro mēnesī ar malkas apkuri in zemiem komunālajiem maksājumiem. Tad varētu vēl piemeklēt nelielu darbiņu, lai arī iztikšanai kas sanāktu. Jāēd taču arī kaut kas ir un mugurā jāvelk šad tad. it īpaši apavi, kas novalkājas ļoti ātri. Man gan dēls un viņa sieviete apsolījuši nedaudz palīdzēt ar naudiņu, bet kaut kā īpaši nejūtos par to pārliecināta. Abi ir jauni, vajadzību jau arī viņiem pietiek. Un visādu problēmu.
Varētu jau ko poemeklēt dzīvošanai tepat Ludzā, te dzīvokļi nu ļoti lēti. Dēls maksā 111 eiro mēnesī par trīsistabu dzīvokli. Un tas ir kopā ar komunālajiem. Tiesa, plusā vēl nāk internets. Bet vienalga tas ir lēti. Kaut priekš Ludzas mērauklām - dārgi. Bet Ludzā ar to darbu ir kā ir. Esošās vietas ir aizņemtas un kadru mainība nav paredzama, kā arī tas, ka nu noteikti te būtu pagrūti atrast man ko piemērotu.
Lauku darbos ārps Ludzas pieteikties netaisos. Pieredze Iecavā lika saprast, ka lauku darbi nav priekš manis. Es neesmu piemērota. 
Jūlija otrajā pusē "briest" ekskursija uz Neretu un Daugavpili, kuru rīkos LFFB aktīvisti. Kās un kā sanāks - laiks rādīs. Ir daudz organizatorisku jautājumu. Bet ja nu sanāks, askaiti uzraktīšu un bildes ievietošu.
Tāpat gaidām fantastu pikniku, kuru katru gadu rīkoja Mārtiņš Untāls vakarbuļļps pie Mārtiņa Kotāna, pazīstama kā MaKo. pagaidām ir informatīvais vakuuums par šo pasākumu.
Paskatīšos, ko šī diena man nesīs. ir tikai 8,43 no rīta. Varbūt vēlāk kas paspīdēs cerīgāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru