svētdiena, 2016. gada 4. septembris

Kārtējās pārdomas, nezinu, kuras pēc skaita

1. Man patīk, ka mans lasītāju skaits ir audzis par spīti tam, ka ir tikai pieci sekotāji. Jo sevišķi lasītāju skaits audzis, kā pievienoju savam emuāram google+ funkciju un AdSense reklāmu funkciju. Nezinu, kā tas viss kopā ietekmējas, bet rezultāts ir. Un lielākais lasītāju skaits ir no Latvijas.
2. Man nepatīk, ka lasītāji maz pēta reklāmas, kas tiešām ir interesantas un informatīvas. Tāpat man nepatīk, ka neveidojas diskusijas par manis veidotajiem rakstiem. E laikam par maz rakstu strīdīgus tekstus? Laikam jau vairāk informējošus.
3. Joprojām esmu saprātīga darba, kuru varētu pavilkt, meklējumos. ss.lv piedāvā daudz ko bet ne visu es spēju un protu. man derētu garderobistes vieta vai kas tamlīdzīgs uz dažām stundām dienā un par saprātīgu samaksu.
4. Tagad par saprātīgām naudiņām man ir kur dzīvot. bet vēl joprojām nav vietas, kurā es varētu savākt vienuviet visas savas pa dažādām glabāšanas vietām izkaisītās mantas. Tāpēc būtu pateicīga cilvēkam, kurš par komunālajiem maksājumiem man tātu vietu piedāvātu. 
5. Uz visiem kreņķiem ir sabojājusies veselība un esmu kļuvusi depresīva. Ar ko arī cīnos, lai citiem nesakristu uz nerviem. Toties invaliditātes apliecība palīdz pārvietojoties sabiedriskajā transportā. Liek mieru un nav jāmaksā par transsportu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru