svētdiena, 2017. gada 25. jūnijs

Dažādi jautājumi

1. Patlaban esmu nesazvanāma, jo mans telefons ir "nobeidzies" dabiskā nāvē. Pie kam skaidrā prātā (gan manā, gan telefona). Kad tikšu pie jauna, ziņošu. Numurs un simkarte netiks mainīti.
2. Būtu jau ļoti laipni, ja tie, kas lasa manu lapu, reizēm noklikšķina uz tām reklāmām, kas izspīdinās lapas labajā pusē. Tāds mazs lūgums mazai laipnūbai. Un tikai.
3. Kur ir palikuši kontrolieri transportā? Kopš jau otro gadu braukāju ar invalīda apliecību, kas man dod iespēju braukt par velti, šos esmu sastapusi reizes trīs un ar lielu laika atstarpi. Tikai dzirdējusi, ka viņi reizēm parādās kādā no guļamrajoniem. Kādreiz viņi uzlidoja sabiedriskajam transportam vismaz reizi nedēļā.
4. Ārā sāk smaržot pēc jasmīniem. Ar vņu smaržu man tā īsti beidzas pavasaris un sākas vasara, kaut arī jūnijs ir vasaras mēnesis un iet jau uz beigām. Pat dienas kopš Jāņiem sāk pakāpeniski pagarināties.
5. Lielumlielais paldies tiem, kas man ikdienā palīdz un mani velk pagrūtos brīžos. Esmu priecīga, ka manā lokā ir tik daudz labu cilvēku.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru