trešdiena, 2017. gada 5. jūlijs

Atkal atsākusies

Man te pēdējā laikā atsākusies filozofija ar skārdeni blakus. Tas nav uz labu un jātiek tam pāri. Cenšos vismaz. Nedzeru jau tik bieži tās skardenes, kā senāk - gadus divus atpakaļ.
1. Zinu, ka uzprasos, bet gribas kaut ko zināt par Alus svētkiem Vērmaņdārzā. Zinu, ka pašai nepietiks naudas ieejas biļetei, kur nu vēl tur ko iegādāties. Ja nu kāds atrastos un aizvestu mani uz šiem svētkiem, lai es vismaz saprastu kas tas ir. Tiesa, jārēķinās ar to, ka es alu dzeru lēnām, to izbaudot un alus bez uzkodām man nav pieņemams. Tā ka tas var būt padārgs prieks. Un. tāpat Jārēķinās ar to, ka vienā mirklī man iestājas "pietiek, eju mājās gulēt". ja kāds izdomās mani uzaicināt uz Alus svētkirm, lai rēķinās arī ar to, ka tas var būt tikai sponsoristisks pasākums bez nakts sekām pēc baudīta grādīgā.
2. Rīt dodos uz vēl vienu firmu, kas nodarbojas ar anketēšanu. Redzēs, kā sanāks. Pagaidām negribu izplūst, ka nenoskaužas. Rītu pastāstīšu sīkāk.
3. Laikam novēlojies pavasaris iestājies - gribas kur aktīvi kustēt ārpus mājas un darboties. Pat sanāk un ir iemesls. Internetfilmiņas un raidījumus pa ziemu esmu atskatījusies. tagad uz to internetu nemaz tik ļoti nevelk, gribas iet un darboties. ja vēl laba kompānija patrāpītos,,,,,
4. Esmu pateicīga tiem, kas ieskatās tajās mana bloga reklāmās, dažas tiešām ir interesantas un Baltijas videi atbilstošas. Dažas jau es arī pati apskatos.
5. Izmisīgi gaidu rindu uz vietu pansionātā, kas saucas "Ezerkrasti" un atrodas Berģos. Tur jutīšos vietā un pie vietas. Diemžēl mani iepriecināja, ka rinda būšot pailgi jāgaida, jo tiekot likvidēts pansionāts Teikā un tā iemītniekus nu prioritārā kārtā uz turieni pārvietos. Citiem jāgaida uz ūdens kustēšanos. Uz Rojo/Aloju (vvzk kurā no šīm vietām) negribu - liekas baigie džungļi ar švaku satiksmi, Kalnciema ielas pansionāts mani arī diez' kā neaizrauj. Atliek vienīgi gaidīt.
6. Kaut kā ilgojos pēc komentāriem saviem gara darbiem....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru