ceturtdiena, 2017. gada 24. augusts

Ir daži jautāumi

1, Vai ir kāds ar mašīnu, kas varētu kopā ar mani sestdien un svētdien doties uz Cēsīm? Brīdinu uzreiz - primārais tur būs darbs - man 2vās dienās jāsavāc 20 anketas par Cēsu pašvldības policiju. Tas nozīmē klimšanu pa dzīvokļiem, respondentus meklējot, tos pašus reizēm noķerot uz ielas. WC kaut kā pilsētā atratos, bet man galīgi nav patlaban naudas, lai izmaksātu pusdienas. Kur nu vēl apmaksātu benzīnu. Būtu jauki, ja kāds parakstītos uz šādu avantūru.
2 Man aizrādīja uz dažu lietu reklamēšanu logā, bet mani ņaudieni nostrādāja. Es paklausīšu un nereklamēšu šīs lietas savā blogā, bet būtu jauki, ja mani iepriekšēie ņaudieni strādātu tāpat, kā līdz šim (lūdzu nelamāt mani, visi grib izdzīvot)..
3. Vai atrastsos kāds brīvprātīgs sponsors maniem zobiem, kuri izskatās sliktāk, nekā pasaku rganai, bet savesr tos kārtībā vismaz līdznormālam, ja ne līdz Holivudas smaidam naudas katastrofāli nepietiek. Putru un ogurtu ēšana sāk apnikt.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru