svētdiena, 2017. gada 6. augusts

Jau atkal trešais raksts vienā dienā

Dīvaini, ka sakrājies ko teikt. Šodien laikam gribu izkustināt tautu uz kādām nebūt diskusijām. Un pie viena brīnos - ir jau nopublicēti divi raksti šodien, bet mans Anonīmais sekotājs ir nolīdis pagrīdē un klusē.
Tēma diezgan vienkārša. Pirmais randiņš.
Ja vīritis pirmajā randiņā ierodas paģirains un var izmaksāt tikai lētas ieskrietuves, palīdzēt sievietei nopīpēt cigaretes (kur man paciņa pietiek 2,5 dienām apmēram). Tad nu viņam jāprotas un jānopērk vietā. Es cigaretes varu pati sev nopirkt, bet haļavščikus vīriešus vienkārši neņemu par pilnu. Labi, ka puisim pietika prāta pēc 250 gramiem šņabja, sajaukta ar alu, iesēsties vilcienā un doties mājās izgulēties. 
Un, manuprāt, runas par seksu jau pirmajā randiņā ir neietā. Ik pa brīdim mainīju tēmu prom no šīm runām. 
Kaut kā neizklausījās, ka viņš lasītu jel ko vai skatītos kādas filmas, pat vispārīgi par politiku nesanāca parunāt (nu labi, man arī politika liekas garlaicīga, bet drusku par to parunāt jau var).
Godīgi sakot, ja puisis nevar pienācīgi noorganizēt pirmo randiņu ar sievieti, kura viņam kaut uz mirkli iepatikusies, tad viņš neder nekam. 
Vīrietim ir jāspēj saorganizēt sievai, mīļākai, kaut prostitūtai no lielā ceļa pienācīgu tikšanās reizi. (viņš šajos laikos, kad ir tik daudz visādu aizsarglīdzekļu drošam seksam, joprojām baidās izmantot prostitūtas, lai nesaslimtu).
Nu nespēju es ņemt nopietni cilvēku, kurš uz randiņu iet ar domu, ka varbūt sieviete izmaksās. Nu nesanāks, tā tikai var uzrauties uz dinamo.
P.S. Ceru, ka mans Anonīmais līdzjutējs parādīsies, bez viņa ir kaut kā garlaicīgi kļuvis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru