piektdiena, 2017. gada 4. augusts

Nevasara un daudz kas cits

Jau augusts. Saucas vasaras mēnesis. Bet visi trīs vasaras mēneši pēc saviem klimatiskajiem apstākļiem drīzāk atgādina vēlu pavasari vai agru rudeni. Un arī lietainu dienu padaudz. Man parasti patīk vasaras, ir silts, ir meitenes gaisīgās kleitās un labi noauguši puiši saulē iedegušām sejām. Kur tas viss ir šovasar?
Pavasaris un jūnija sākums bija skaistāki un krāšņāki ar savu ziedu bagātību un smaržām piesātināto gaisu. Pavasaris solīja cerīgu vasaru, kura pat pēc svaigi pļautas zāles nesmaržo.
Tagad tik jāgaida Rīgas svētki. Varbūt tie uzlabos iespaidu par šo nevasaru un atstās kādu paliekošu iespaidu.
Un tomēr jūlijs man ir bijis ražīgs mēnesis. 31 posts par dažādām tēmām. Tik daudz vienā mēnesī man vēl nekad nav bijis postu. Un, protams, arī tik daudz aizrādījumu un veselīgas kritikas, kura jāņem vērā turpmākajam. Tikai lūdzu, dieva dēļ, neparakstiet savus aizrādījumus un ieteikumus anonīmi. Es jau to reiz lūdzu, tagad tikai lūdzu atkārtoti. Anonīms man vēl arī asociējas ar padomjlaiku, kad daudzi normāli un skaidri domājoši cilvēki dabūja ciest anonīmo rakstītāju dēļ. Laikam jau pa lielo Stūra māja turējās uz anonīmajiem. Cik daudz gadu pagājis, bet anonīms kā visa ļaunā rēgs tomēr palicis, lai arī kā mēs pūlētos šim vārdam iedot citu jēgu. Kaut gan anonimitāte pati par sevi jau norāda uz cilvēka iekšējām bailēm no kaut kā par paša pausto viedokli. Trusīša variants. (Ne Vinnija Pūka Trusīša - ts bija gudrs un pieklājīgs).
Un, lasītājs varbūt pasmīnēs, bet pēc tiek daudzajiem motivētajiem aizrādījumiem par pārdaudzām drukas kļūdām daudzus rakstus esmu iesākusi rakstīt melnraksta režīmā. Varbūt tas man palīdzēs izvairīties no drukas kļūdām un pāesitieniem. Taustiņi man strādā visi, ja kas.
Goda vārds, tomēr, gribētos  zināt - vai man arī agrāk bijuši necool texti gramatikas ziņā, vai arī tas parādījies tikai pēdējā laikā. Kad lasošā tauta sāka izteikties. palīdziet man tikt skaidrībā, ar pārējo gan jau kaut kā pati izrēķināšos.

2 komentāri:

  1. "31 posts par dažādām tēmām"
    ^ Meitene mīļā, vai vārda "posts" nozīme latviešu valodā Tev ir zināma? :)

    AtbildētDzēst
  2. Nu jau tu sāc piekasīties vārdiem. Un kāpēc atkal anonīms? No kā tu baidies, nosaucot savu vārdu?

    AtbildētDzēst