ceturtdiena, 2017. gada 28. decembris

Rīts kā vakardienas turpinājums

Vakarvakara mazā labsajūta izdarīja savu labo darbu. Pirmo nakti pa ilgiem laikiem (praktiski laikam pusgada garumā) izgulēju no zvana līdz zvanam un no rīta nebija vēlmes līzt atpakaļ gultā un vēl maķentiņ pavārtīties pusaizmigušai. 
Šī rīta sajūtas? Iesnas nedaudz un nedaudz saaukstēšanās sajūta. Pmostoties pat kādu laiku salu, kaut arī istaba silta un gulta pie pašiem radiatoriem. Toties nejūtos aizpampusi ar nelielu paģiru sajūtu. Tas aizpampums un nelielā paģiru sajūta no rītiem mani ilgi vajāja, kamēr ar lielu piespiešanos izdevās attīrīt organismu no liekā alkohola daudzuma. Manam mazajam pusaudža organismam bija ilgi ar to jācīnās.
Vispār, doma rakstīt bija nedaudz citā rakursā.
Es neinu, vai tā gadās tikai man, varbūt vēl kādam tā gadās. Bet - ja diena iesākas nekā un sajūtās un notikumos pavisam slikti, tad dienas noslēgums tomēr par spīti visam būs labs. Tāpat ar nedēļas sākumu. Ja nedēļa iesākas greizi, tad nedēļas nogale būs laba. Un otrādi - ja viss iesākas rožaini, tad beigās var sanākt raudāt.
Var jau būt, ka kādam ir savādāk.
Pa ilgiem laikiem apskatīju reklāmu aplūkošanas statistiku. Kaut kāda kustība tur notiek. Kādam tomēr tās interesē. Lai tas anonīmais pretreklāmu bļāvējs iet sēnēs. Viņa noliedzošā attieksme pret relāmām ir viņa attieksme. Citiem varbūt ir savādāk.

2 komentāri:

  1. te kāds kaut ko bļāva pret reklāmām? kad tad?

    lai jau šīs tur ir sānā, nesaprotu, netraucē taču. mani gan tur neviena nav interesējusi, ja vispār pamanu. es pāris reižu uzspiedu pofigā, nezinu, daži centi varbūt tika

    AtbildētDzēst
  2. Kaut kad vasarā bija viens anonīmais, kam bija pretenzijas pret reklāmām. Tagad laikam nomierinājies. Nezinu. Mani komentē tik daudz anonīmo, ka maz neliekas, tik neatšīru - kurš ir kurš.

    AtbildētDzēst