trešdiena, 2017. gada 13. decembris

Viskautkas Ziemassvētkus un gada nogali gaidot

1. Būtu pateicīga cilvēkam, kurš man tuvākā laikā pārskaitītu 20,- eiro. Jātiek ar vienu banku galā, lai parāds "nobeigtos" neatgriezeniski. Apsolu atdot pusgada laikā. Jo joprojām esmu piemērota darba meklējumos un decembra pensija jau izdalīta, bet tā banka, kā jau parasti visas bankas, uzradās negaidīdīti un ar savām gada nogales pretenzinjām. Noteikti atdošu pusgada laikā. Šajā jautājumā sazināties ar mani personiski pa profilā norādītajiem kontaktiem. Tiešām būšu pateicīga bezgala, ja tāds cilvēks atrastos.
2. Joprojām stāvu rindā uz pansionātu "Ezerkrasti" Berģos. Man gan piedāvā iespējas vienā citā Rīgas pansionāā, vai pieskaņotu vietu kaut kur lauku rajonā. Bet es par tiem pansionātiem nezinu prakiski neko. Interneta ziņas ir visai skopas un vispārīgas. Tomēr, manuprāt, katram pansionāta klientam jāpieiet dziļi individuāli no viņu inividualitātes izrietoši. Pie viena ir cerības pārvākties uz Ludzu un dzīvot tur kopā ar dēlu, lai nebūtu jādirn pansionātā. Tādēļ arī zināmā mērā stiepju gumiju aiz astes. Gribas līdz pansionātam nokārtot maksimāli daudz iekrājušos lietu - parādsaistības, cilvēciskās attiecības utt.

6 komentāri:

  1. Ja pārstātu pīpēt tad sen jau būtu parādi atdoti. Kauna nav?

    AtbildētDzēst
  2. Šis ir tas gadījums, kad ar pīpēšanas atmešanu nav līdzēts.

    AtbildētDzēst
  3. Kur problēma dēlam paprasīt tos 20 EUR?

    AtbildētDzēst
  4. Dēls šomēnes jau izlikās man palīdzot ar venu citu banku tikt galā par drusku lielāku summu.

    AtbildētDzēst
  5. īsti nesapratu, ko Tu ar tām bankām esi darījusi. kā tās var negaidīti parādīties gada beigās ar mistiskiem parādiem?

    AtbildētDzēst
  6. biezajos gados izdarīju muļķību un paņēmu kredītus. Tiesa, lielāko daļu jau pamazām esmu atdevusi. Šī banka "uzpeldēja" samērā negaidīti, jo biju domājusi, ar viņu viss ir nokārtotd. Acīmredzot kļūdījos.

    AtbildētDzēst