otrdiena, 2018. gada 2. janvāris

Grāmatas

Vecgada vakarā pirms vakarēšanas bija uznākusi maza kārtības mānija un parevidēju savu grāmatu plauktu. Savācās vesels maisiņš ar fantastikas grāmatām, kuras man ir dubultā. Tad nu liekos eksemplārus interesentiem varu noandelēt pa 50 centiem gabalā. Sarakstu nelikšu, tas tiešām ir maisiņš ar grāmatām. Bet, ja kādu interesē iegūt fantastikas padomjlaika izdevumus (vienu no grāmatām sarakstījuši brāļi Strugacki), varam sarunāt randiņu kaut kur centrā un tad es tās grāmatas piestieptu un tad nu interesenti varētu parakāties un izvēlēies sev aktuālāmko.
Varat rakstīt šait, vai sakontaktēt pa manā profilā redzamajiem kontaktiem.

6 komentāri:

  1. Kāpēc, lai neliktu sarakstu iekšā? Sanāk tā, ka tu paņemsi visas grāmatas, mēs satiksimies, es paskatīšos, sapratīšu, ka nē, šitās mani neinteresē un tu brauksi atpakaļ ar visu maisiņu uz mājām - iztērējot laiku un naudu sabiedriskajam.

    AtbildētDzēst
  2. nu, ar to sarakstu ir tā ka man maķentiņ laikam slinkums arīdzan. Un arī - piesakās pārītis anonīmo uz kādām grāmatām. Un ja nu es sajaucu, kurš ir kurš grāmatu nodošanā? Šādas situācijas ir viens no iemesliem, kāpēc man nepatīk anonimitāte manu rakstu komentēšanā.

    AtbildētDzēst
  3. Interesanti kā no sava slinkuma Tu pārmeties uz anonīmo komentētāju vainošanu. Tā arī visa dzīve paiet - visi citi vainīgi izņemot tevi pašu.

    Saņemies un uztaisi sarakstu! Varu saderēt, ka neviens nepieteiksies, kamēr nebūs saraksts gatavs.

    AtbildētDzēst
  4. vaebūt tev ir taisnība šajā gadījumā. Un varbūt sasparošos sarakstu uztaisīt. Tik nav pārliecības, ka manu blogu lasa fantastikas mīļotāji un vai vispār kāds pieteiksies uz grāmatām. Paentīšos tomēr rītu uztaisīt to sarakstu. Varbūt par šīs dienas laikā.

    AtbildētDzēst
  5. skaidrs, ka vajag sarakstu. man no psrs fantastikas pasaules pāris trūkst, netaisos tak braukt un pētīt, ja nu ir vai nav.

    fantāzija gan mani neinteresē. to kādreiz sauca par pasaku un lasīja līdz 7 gadiem priekšā...

    AtbildētDzēst
  6. Labi, dienas laikā sataisīšu to sarakstu. Bet vienalga nāksies runāt tikšanos ar vairākieminteresentiem vienlaicīgi. Ja nu uz vienu grāmatu atrodas vairāki gribātāji.

    AtbildētDzēst