ceturtdiena, 2018. gada 22. marts

Dažas pārdomveida ziņas

1. Ir trīs raksti, kuri zināmā mērā vairs nav aktuāli, bet joprojām izspīdinās pirmajā lapā kā popolārākie raksti. Es sen vairs nebraucu sabiedriskajā transportā "pa zaķi", godīgi vadītājam uzrādu savu invaliditātes apliecību un saņemu biļeti ar trim nullēm. Pat zināmā mērā esmu Rīgas satiksmei pamazām atmaksājusi savus parādus par neapmaksātiem braucieniem. Es sen vairs nemeklēju dzīvesvietu Imantā, man zināmā mērā tā jau ir atrasta. Es sen vairs nemeklēju vīrieti - sponsoru. Esmu sapratusi, ka man to nevajag. Nu, sponsors noderētu, bet vīrietis kā tāds mani jau kādu laiku neinteresē. Ir citas problēmas risināmas. Pēc šiem rakstiem ir sekojuši daudzi citi strīdīgi raksti, kas diemžēl nav iekļuvuši visvairāk lasītāko rakstu topā.
2. LFFB mājas lapa ie ieguvusi jaunu dizainu, kurš ir darba procesā un šim dizainam vēl nav meklētāja. iemžēl. Vasarā darbs pie lapas atsāksies un gan jau meklētājs arī uzradīsies. Pagaidām ir jāškirsta lapas un jāmeklē raksts, kas ir nepieciešams. Var darba atvieglināšanai izmantot Rubrikas vai Kategorijas. Diemžēl neesmu pārbaudījusi, vai manā blogā norādītie linki noved pie vajadzīgā raksta mājaslapā. Ja kāds, šķirstot manu blogu, uzduras šādam, salinkotam rakstam, kur links nedarbojas, lūdzu ziņojiet. Pārlinkošu. Pašai iet cauri saviem rakstiem un pārlinkot linkojamo - pagaidām nezinu, vai kādu tas interesē.
3.  Joprojām esmu projektveida darbu meklējumos. Ja kādam kas interesants pa ceļam uzrodas, lūdzu dodiet ziņu. Izskatīšu visus variantus. Tiesa, sanitārā grāmatiņa vēl nav nokārtota, to darīšu no tuvākās pensijas, Vai pirmās algas, ja atradīsies piemērots darba,

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru