svētdiena, 2018. gada 29. aprīlis

Šis pavasaris un vēl šis tas

1. Kopš esmu praktiski beigusi lietot alkoholu, beidzot pa ilgiem gadiem sajūtu pavasari ar visu tā krāšņumu un pirmo lapu saigo plaukumu. Kā arī aprīļa krasās gaisa temperatūras maiņas. Tas fascinē un ir tāda sajūta, ka sāku dzīvot no jauna. Man patīk šis svaigais zaļums kokos un netveramā atdzimšanas gaisotne apkārtējā vidē.
2. Man patīk mans darbs (vismaz pagaidām vēl neesmu vīlusies). Šeit ja ir intervija, tad viņa ir, var aptaujāt vai mēģināt aptaujāt vairāk cilvēku, nekā skraidot pa mājām neziņā, vai tiksi kāpņutelpā vai nee un nav noteikts aptauju skaits dienā. Maksā par stundām un realizēta aptauja ir bonuss. Pa telefonu mēģinot aptaujāt var aptvert airāk kā 100 cilvēkus, un ja no tiem izdodas aptaujāt kādus 10, tad tas nav slikts rādītājs. Tiesa, viņiem ir sistēmā iestrādātas mēneša kvotas konkrētām vecuma grupām. Bet tas nekas, sarunu var pārnest uz nākošo mēnesi.
3. Esmu pateicīga tiem, kurus ieinteresē reklāmas manā blogā un viņi noklikšķina uz tām. dažas no tām tiešām ir interesanti izstrādātas un vizuāli pieilcīgas.

5 komentāri:

  1. Visu cieņu par alkohola nelietošanu, bet izskatās, ka datorā nedarbojas burtiņš 'v'. Tiesa, tas notiek neperiodiski, kas atkal liek jautāt.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, man kaut kas jādara ar datoru, jo periodiski kāds taustiņš nenostrādā. Varbīūt ir vērts piedpmāt par iekrāšanu jaunam.

    AtbildētDzēst
  3. ak jel, beidz uzvesties kā renstelē nodzēries tantuks,kas lietoja 2x2 l stipros bocmaņus ik dienu, kas nu ir augšāmcēlies. vai tā ir kāda sevis mundrināšanas taktika.

    reklāmas šajā blogā ir tieši tās pašas kā visur un nevienam neinteresē :D jo reklāmas izvēlas google, nevis blogs :)

    AtbildētDzēst
  4. google spējas noteikt kādu reklāmu es vēlētos - vismaz attiecībā uz mani - ir zem katras kritikas. viens - rādīt reklāmu par lietām, ko es jau esmu apskatījis/jau lietoju? cik loģiski tas ir? otrs - mans darbs man liek pētīt dažādas jomas vairākās valodās. tad nu google vispār saiet sviestā (un atkal bieži - rāda reklāmu uz vietnēm , kur es esmu bijis - kas tā ir par loģiku?).

    AtbildētDzēst
  5. manuprāt, reklāmas mērķim būtu jābūt ieteikt kaut ko līdzīgu un labāku, nevis vēlreiz man piedāvāt saiti uz interneta veikala katalogu, kuru es apskatīju vakar viena termina dēļ...

    AtbildētDzēst