svētdiena, 2018. gada 6. maijs

Ievziedu laiks

1. Man patīk ievas kā balti mākoņi visriņķī. Smarža ir fascionējoša. Vēl drusciņ jāpagaida līdz ceriņu daudzkrāsainajiem mākoņiem. Pavasaris ar šiem mākoņiem ir mierpilns un skaists. Cik labi, ka es beidzot pa ilgiem gadiem sajūtu šo fascinējošo skaistumu un krāsu mākoņu burvību. 
2. Darbā vēl jāpierod pie viskautkā. Tomēr man liekas, sāku saprast sistēmu un ierubīties.ļoti negribas zaudēt šo vietu. Par spīti manām kļūdām iepriekšējā mēneša vidējais rādītājs nebija pēdējāis. Bija vēl sliktāki vidējie rādītāji kaut arī iepriekšējā mēnesī nostrādāju aptubeni astoņas dienas. Priekš nepilnām astoņām dienām - kā man teica - tas nav slikti, pat pietiekami labi. Cenšos jauun mēģinu ievērot visus aizrādījumus. Ceru noturēties šajā darbā, jo ir interesanti. Tas tomēr ir savādāk, nekā klejot pa dzībokļiem un papildus anketai aizpildīt vēl citus papīrus. Patīkami, ka pamatā maksā par stundām nevis noteiktām dienas aptaujas normām. Tomēr man sanāk par spīti visām kļūdām, diezgan daudz aptauju un vēl šis tas vēl.
3. Pie dēla jūtos lieliski un pat negribas nekur citur dzīvot. Pat nezinu, ko darīt ar pansionātu, kad pienāks rinda. Runga ar daudziem galiem. Bet nu, redzēs, kā būs rālāk.
4. Paldies ttiem, kas klikšķina uz reklāmām manā blogā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru