ceturtdiena, 2018. gada 7. jūnijs

Pa ilgiem laikiem nestrādājams darbdienas rīts

1. Tā dīvaini - nestrādājamdienas rīts, kurā pirmo reizi pa ilgiem laikiem pamodos jau pirms sešiem , uzvārīju sev kafiju un mēģināju vēl pagulēt. Protams, kad dēls cēlās augšā ap septiņiem un sāka darboties, biju augšā un nu vairs nekāda gulēšana. Tagad tikai drusku iespringusi no tā, ka tikai puikas tēvs neparādās. Parasti es pazūdu uz veco īres vietu, kad šis parādās. Mēs viens otru pieklājīgi pieciešam tikai tādās situācijās. kad tikšanās ir neizbēgama (oficiāli pasākumi; nejaušas tikšanās publiskā telpā, kur daudz paziņu apkārt utt.)
2. Savā ziņā jūtos pat labi, ka tagad kādu laiciņu atkal nebūs jāiet uz darbu. Varēšu ilgāku laiku veltīt savām darīšanām, tās nokāertot un sakārtot. Varbūt pēc kāda laika atkal pameklēšos pēc darba. Tad jau redzēs. Bet pagaidām izbaudīšu brīvdienas un vasaru. 
3. Lielais paldies tiem, kas mani lasa un klikšķina uz tām reklāmām. Tagad parādījušās dažas jaunas, liekas - interesantas un prātīgas.
4. Tāda dīvaina sajūta - bijušie pielūdzēji viens pakaļ otram sāk uzrasties un uz ko cerēt, arī kādi jauni no sociālajiem tīkliem vēlas iziet uz tuvākiem kontaktiem. Cenšos pieklājīgi atkauties, jo kaut kā īsti neesmu pārliecināta, vai esošajā situācijā vēlos kādus kontaktus ar pretējo dzimumu. Un aiet kopā ar kādu tikai saiešanas pēc - nu tas nav nopietni.

2 komentāri:

  1. neizskatās, ka Tev baigi tiešām vajadzētu darbu. es reizēm domāju, ka es arī varētu šitā tripelēties no vietas uz vietu ar pārtraukumiem.

    AtbildētDzēst
  2. Tu neesi pensionēts. Un man tagad ir sagriezušies apstākļu kopumi, kuru dēļ atkal nestrādāju. Tiesa, ar manu pensiju var iztikt tikai utopists, bet pagaidām ir tā kā ir un es nečīkstu.

    AtbildētDzēst