piektdiena, 2018. gada 13. jūlijs

Mans dēls, ASV karogs un vēsture kā tāda

Mans dēls uz ASV karoga fona. Karogu un citus attēlā redzamos atribūtus viņam atsūtīja dēla podkāsta klausītājs no ASV. (ja es zinātu, ar ko podkāsts atšķiras no vienkārša bloga,,,,,).
Dēls savu podkāstu veido uz amerikāņu un vispār uz Rietumeiropu vērstu publiku, kaut arī to bieži klausās arī mūsu pašu bāleliņi. Par to jau ieminējos šī gada janvārī
Puisis stāsta Austrumeiropas vēsturi komunisma periodā, kā arī par notikumiem Krievijā pašlaik, par kuriem viņš informāciju iegūst jūtūbē klausoties krievu raidījumus. Par to viņš kļuvis Krievijai nevēlams un ir ierakstīts melnajā sarakstā un tajā valstī neielaižams.

4 komentāri:

  1. Fantastika - tu zini visu par kopdzīves likumu, laulības institūciju un juridiskajiem aspektiem divu cilvēku attiecībās un nezini kas ir podkāsts..

    AtbildētDzēst
  2. Ražošanas trauna un visu jau nevar zināt uz sitiena... Varbūt izskaidrosi starpību starp blogu un podkāstu?

    AtbildētDzēst
  3. iemācies lietot googli, tiec vaļā no pieraduma, ka visu ar karotīti mutē iebāž

    AtbildētDzēst
  4. tu ienāci pakašķēties? Māsa gūgle ne vienmēr ir tas optimālākais variants, es savā ziņā esmu vīlusies tajā. vismaz tajos jautājumos, kas skar tulkošanu un konkrētu cilvēku/lietu atrašanu un izskaidrošanu.

    AtbildētDzēst