otrdiena, 2018. gada 10. jūlijs

Nedaudz vēl kaut kas

1. Nesen vienā postā solīju iedot linku, kuru mans dēls katru rītu klausās. Te būs. Izrādās, tie tomēr ir ukraiņi, kas to visu taisa un laiž ēterā. Tad nu Krievijai pagrūti piegriezt skābekli. Viņu pasniegšanas maniere ir visai interesanta. Uzreiz brīdinu - raidījumi notiek krievu valodā. Diemžēl bez angļu subtitriem.
2. Es futbolu neskatos, man pietiek ar to, ko dēls reizēm pastāsta. Tas, ka brazīļi izkrita no aprites, ir kaut kas nebijis, un arī Vācijas izkrišana ir visai negaidīts pavērsiens. Toties prieks par horvātiem, kuri dodas uz pusfinālu. Par to puika ir krietnā sajūsmā.
3. Ja kāds man jūlija otrajā pusē var piedāvāt kādu projektveida darbiņu ar visiem līgumiem un nodokļu maksāšanu, būšu tikai pateicīga. Protams, meklēju arī pati bet daudzās vietās meklējot vienmēr kaut ko atrod. Man derētu tāds ar brīvu grafiku un nesēdēšana kantorī no zvana līdz zvanam. Lai atliek laiks arī kaut kam savam.
4. Vasara jau pusē, šogad es no vasaras esmu sajutusi ko vairāk, nekā pērn. Jo pērn tomēr bija drusku vairāk to aliņu, nekā šogad. Šogad es tiešām esmu pārgājusi uz bezalko. Ja arī iedzeru kādu grādīgu, tad tas ir labi, ja reizi mēnesī vai reizi divās un vienu bundžiņu. Tā ka nav ko piesieties tiem, kas izteikti meklē kašķi. 
5. Man patīk šis laiks un viss, kas notiekās. Liekas, ka uzspīd otrā jaunība. Pilsētā un ārpus tās notiek tik daudz kā interesanta, ko redzēt un kur pabūt. Var jau būt, ka agrāk arī kas tāds ir bijis, bet neesmu pamanījusi, tikai vārījusies savā sulā. Tagad daudz ko sev atklāju kā jaunumu. Tas ir patīkami.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru