piektdiena, 2018. gada 6. jūlijs

Piektdienas rīts

1. Vakardienas īdēšana un "besis" ir pārgājis, diena arī rādās būt jauka - vismaz saulīte spīd caur nelielo mākoņu daudzumu. Tas uzlabo garastāvokli. Un pats dīvainākais ir tas, ka ārā ir siltāks, nekā iekšā, jo iekšā ir caurvējš zināmā mērā - daži pretējie logi ir vaļā.
2. Rīt man ir dzimšanas dienas tusiņš. pusapaļš gadaskaitlis saskrējis. Uz šo pasākumu ciemiņi jau sasaukti, tā ka pievienoties nesanāks. Galvenais - laicīgi sākt un laicīgi beigt, jo puikam svētdien sešos jāceļas uz autoskolu, bet man ieplānots gājiens pa pilsētas parkiem svētku pēdējās dienas pasākumu apskatei. Uz šo gājienu varbūt kāds var pieteikties kompānijā. Bildes būs. Tik laicīgi jāpiesakās. Es ar savu kompanjonu, kuram ir fotoaparāts, sazināšos sestdien un mēs sarunāsim kur un cikos tiekamies.
3. Esmu ievērojusi, ka manā blogā visvairāk tiek skatītas bildes no kāda pasākuma vai arī lasīts kāds neviennozīmīgs raksts, kurā es mēģinu kaut ko pierādīt vai izteikt domas, kas īsti nesakrīt ar lasītāju domām. Arī lasījumu skaits pēc katra raksta palielinās, jo retāk ko ierakstu, jo retāks ir lasījumu skaits. Tas arī atsaucas uz klikšķiem vienā stūrī.
4. Atkal nākas klausīties krievu ziņas, jo puika, pie kompja sēžot, tās klausās. Interesants skatījums uz notikumiem Krievijā. Ar humora piedevu. Tas ir izlikts jūtūbē. Vēlāk noskaidrošu, kā raidījumu sauc un, iespējams, ielikšu arī linku uz šo ziņu apkopojumu. Jāsaskaņojas ar dēlu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru