ceturtdiena, 2018. gada 26. jūlijs

Viss par visu

1. Mēģinu iekārtoties jau ceturtā aptauju kompānijā divu vasaras sezonu laikā. Pirmo atlases uzdevumu izpildīju, tagad jāgaida atbilde. Ja tur nekas neizdosies, mēģināšu atgriezties Norstatā. Jebkurā gadījumā jauna darba meklējumi turpinās. 
2. Tāda dīvaina būšana - tieši vasaras mēnešos mani visvairāk komentē, Zem maniem tekstiem veidojas sarunas. Vai tas sakrīt ar atvaļinājumu laiku un daudz laika pavadīšanu internetā, lai tikai nav jālien āra, sutoņā - nezinu. Jo rakstu es cauru gadu un par visdažādākajām tēmām. Pat tādām, kurās būtu vērtas diskusijai. Tas ziemas mēnešos paslīd kaut kā nemanāmi.
3. Kad māsa pārbrauks no Nīderlandes, iešu atkal cauri savai mantībai un atkal te parādīsies saraksti ar prom dodamajām lietam. Jo mazāk lietu, jo vieglāk dzīvot. Pacentīšos, lai ir ar visām fotogrāfijām. Māsas telefons to atļauj,
4. Anonīmos tomēr "nepiegriezīšu", jo kašķīgais anonīmais tomēr ir provokatoriski interesants sarunu biedrs, kaut arī viņa domas ne vienmēr sakrīt ar manējam. Un viena cilvēka dēļ jau nav godīgi citiem piegriezt skābekli. Man ir interesanti palasīt diskusijas, kuras izvēršas pēc maniem neviennozīmīgajiem rakstiem. Žēl, ka ne pie visiem rakstiem ir komentāri, it īpaši ziemas periodā.
5. Kaut kāds iekšējs pašapziņas neliels pieaugums - līdz šim mani draugi ir man stipri palīdzējuši un savā ziņā vilkuši laukā no "melnā cauruma", šovasar, praktiski no pavasara sākot, spēju atdot materiālos parādus un pat savu iespēju robežās palīdzēt citiem tajās jomās, kur šī palīdzība ir vajadzīga. Draugu atbalsts man vienmēr bijis svarīgs, beidzot es arī spēju piedalīties tajā jomā, kas saucas - atbalsts.
6. Mani ļoti interesē reklāmu vērtējums manā blogā. Varbūt tie, kas nav atslēguši reklāmrādīšanas opciju savos datoros, varētu izteikties kaut drusku sīkāk. Un pie viena "uz dullo" atķeksēt kādu reklāmu, ja tā liekas interesanta. Vēlāk "izpīpēšu", ka tam visam pievienot ko savu reklamējamu. Vnk parakāšos sistēmā.
7. Ja man ir tik daudz lasītāju, kāpēc daži nevarētu pievienoties maniem sekotājiem?
Šajos punktos manas sajūtas pie atvērta balkona durvīm. Tās ir tikai sajūtas bez pretenzijām uz kaut ko gudru,

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru