ceturtdiena, 2018. gada 9. augusts

Drusku par sevi

Šeit komentāros izskan versijas un mājieni par manām attiecībām, tad nu uzrakstīšu skaidri, lai nebūtu nekādu mājienu un versiju gūzma.
1. Esmu atraitne, pietiekoši pieaugusi, lai būtu pieaudzis dēls.
2. Man netrūkst pielūdzēju, ik pa brīdim izveidojas kādas attiecības, kuras izjūk tai mirklī, kad saprotu, ka nespēju uztvert cilvēku pietiekami nopietni, lai turpinātu attiecības.
3. Man nepatīk cilvēki, kas jau pirmajā randiņā piedāvā gultas sporta veidu.
4. Mans veselības stāvoklis pieļauj invaliditāti, kuru tad arī izmantoju. Cenšos piestrādāt pavasara/vasaras mēnešos darbu noformējot oficiāli ar līgumu un nodokļiem, tā ka pie viena esmu vēl godīgs nodokļu maksātājs.Tiesa, ja patrāpās kas tulkojams, tas tiek rēķināts kā draudzīga izpalīdzēšana par kuru paldies izskan aploksnē.
5. Adīšanu un sveču taisīšanu, kas bija mana bloga pirmsākuma ideja, pagaidām esmu atstājusi novārtā, bet drīzumā šo nodarbi, vismaz sveču taisīšanu atsākšu un tad še parādīsies bildes ar tām. Un tās pat varēs iegādāties pie vajadzības.
6. Bija laiks, kad sataisīju daudz parādu, tagad pakāpeniski tieku no tiem vaļā un lielāko daļu jau esmu nosegusi. Izdzīvot no savas pensijas spēju pateicoties tam, ka ik pa brīdim piestrādāju, atdodot parādus vēl veidoju nelielus uzkrājumus tiem mēnešiem, kad darba nav. Vismaz reizi gadā ieliekos slimnīcā uz profilaktiskajām pārbaudēm mēneša garumā. Tad arī naudiņa ietaupās. Vispār, izlāpos un varu par piedalīties dēla mājsaimniecībā.
Tas pagaidām viss. Ir kādi jautājumi?

2 komentāri:

  1. Atklāti sakot pat nepamanīju kad sāku sekot līdzi šim "seriālam", jo tas man galīgi nav raksturīgi. Kāpēc vispār apraksti savu (un ne tikai) privāto dzīvi? Tam ir kāds mērķis, kā grēksūdze vai kas cits?

    AtbildētDzēst
  2. Godīgi sakot, pat nezinu. Nav atbildes tāpat kā tev. Vienkārši uznāk pārdomu brīži un situācijas, kad nav ar ko parunāt. Tad rodas visas šīs pārdomas un problēmas.
    Sveši cilvēki izlasa un iesaka ko jēdzīgu. Reizēm pastrīdos pretī, bet tikai tāpēc. lai aizraktos līdz problēmas saknei.
    Meklēju padomu situācijas risinājumam un savām darbībām, ja tā var teikt.

    AtbildētDzēst