trešdiena, 2018. gada 12. septembris

Dažādi

Es bieži iesāku rakstīt kaut ko, tad izmetu miskastē, jo konstatēju, ka varu ierakstīt tikai pāris teikumus, un tos pašus vēl dziļākā bezjēgā, nekā par jau esošajiem izsakās mani lasītāji.
1. Esmu daudz vairāk informētāka par to, kas notiek Krievijā, nekā pie mums, jo dēls no rītiem jūtūbē klausās raidījumu Bata.tv, kurā diezgan daudz izsakās pat Krievijā notiekošo. Un, vienā istabā klausoties šo raidījumu, nav iespējams nedzirdēt. Jāpiezīmē, ka raidījums ir krievu valodā - tas ir priekš tiem, kas šo valodu pārzina. Svaigākā un, manuprāt, svarīgākā ziņa - kādas Krievijas pilsētas domes funkcionārs iekļuva ceļu satiksmes negadījumā, kurā viņa vainas dēļ gāja bojā divi cilvēki. Sods par šo negadījumu - 20 tūkstoši rubļu, kas ir mazāk par šī funkcionāra algu. Un tam pretī stāv divas dzīvības. Pie mums kaut kas šāds ir iespējams?
2. Kaut kas sāk ķerties sistēmā - nevaru vairs rakstus normāli izlikt google+ sistēmā. Nezinu, vai pati ko nepareizi esmu nospiedusi vai arī tas ir sistēmas jaunievedums.
3. Paldies tiem, kas mani lasa un komentē. daudz kas skaidrāks kļūst, jo diemžēl visādu citādu būšanu dēļ nesēžu internetā tik daudz, cik būtu vajadzīgs kādas konkrētas informācijas iegūšanai. Ir arī citi darbi darāmi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru