piektdiena, 2018. gada 19. oktobris

Lai man īpašīgi nepiesietos

1. No bezalkoholosko alus paletes pagaidām esmu noprovējusi tikai četras šķirnes - visus trīs Aldara ražojumus, Cēsu Premium bezalkoholisko pinti un Ņevskoje, kuru esmu manījusi tikai veikalu Beta tīklā. Cēsinieks iz bezgaršīgāks, toties pinte. Aldara ražojumi kā nu kurš, tiem vairāk alus piesmakas, bet mazās bundžas. Ņevskoje man garšo labāk, bet tā ir vismazākā no piedāvātajām bezalko alus bundžām, ražota Pēterburgā. Pagaidām pieturos pie cēsinieka, tomēr pinte un daudzviet lētāka par Aldara mazajām bundžām, bet iesaku pameklēt Ņevskoje.
2. Enerdžidrunkus ražo arī pintēs. Tas pats Dinamīts ir pintes daudzumā.
3. To jau daudzi pamanījuši, ka man ļoti nepatīk, kad mani kacina par aizgājušiem laikiem un piesienas par aliņiem tukšā vietā. Visus "piesējējierakstus" delitēšu turpmāk bez brīdinājuma.
4. Dīvainākais tas, ka še, dzīvojot 7jā stāvā un reiz guļot Sauriešu slimnīcas astotajā stāvā, nav un nebija klaustrofobijas. Varbūt tāpēc, ka apdzīvojamās telpās nav un nebija mazas un šauras. Vienu brīdi īrēju gultasvietu vienistabas dzīvoklī Mežciemā 9jā stāvā un tur es visu laiku nomocījos ar klaustrofobiju. Varbūt telpu šaurums nomāca.
5. Daudz neinteresējos par politiku, pietiek ar politiku mājās un virtuvē, toties nepatīk, ka lamā pašu izvēlētus tautas pārstāvjus gan Saeimā, gan no turienes izvirzītos valdībā. Galu galā - ko paši ievēlam, to arī dabonam. Un tie, kas neiet uz vēlēšanām, savas balsis "pārdod" tiem, kurus nemaz nevēlas.
6. Jā, es slikti orientējos globālajā ekonomikā, man pietiek ar to, ka jāsaprot, kā savus ekonomiskos galus savilkt kopā. Bet tik daudz zinu, ka no mūsu oficiālajiem nodokļiem strādājot šeit veidojas daļa valsts budžeta. To "pienes" še strādājošie, Ārzemēs strādājošie maksā nodokļus tur. Var jau būt, ka starpvalstu līgumos šis gadījums ir kaut kā atrunāts līgumos, ber tomēr der padomāt pirms prombraukšanas uz citu valsti līgumdarbos.
7. Es nefanoju par konkrētu filmu, grāmatas autoru vai seriālu. Skatos un lasu to, kas mani dotā brīdī ir ieinteresējis. Nesaprotu tos, kas fanojot ģībst savus elkus skatot vai dzirdot. Man tas liekas pārspīlēti.

10 comments:

  1. vakar jau galvenais bija Tava muļķīgā 'aizstāvības' taktika, paziņojot, ka tas ir en. dzēriens, tad tomēr paziņojot, ka bija arī alus (ne tavs) un beigās vispār galīga putra.

    kāds klaustrofobijai sakars ar stāvu (skaitu)??

    jā, ar ekonomiku te ir bezcerīgi... nu, atbrauks tie emigrējušie kopā ar Tavu māsu atpakaļ. kur viņi strādās, no kurienes viņiem būs, ko nodokļus maksāt, a?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tai mājā viss likās drusku par šauru un likās, ka sienas spiežas virsū, jo dzīvoklis bija maziņš un lifts standarta padomjlaiku šaurais. tas viss radīja baiļu sajūtu. varbūt ne stāvs vainīgs, bet telpu šaurība.

      Dzēst
    2. bet , lūdzu, tā arī ir klaustrofobija. bailes no augstuma ir akrofobija

      Dzēst
    3. nu ja, un tagad, dzīvojot 7jā stāvā, man viss ir kārtībā, pat lifts nebiedē. Nav tik šaurs, kā tajā mājā.

      Dzēst
  2. 6. punkts nebūs īsti korekts. Diezgan vērā ņemama daļa no ekonomiskajiem bēgļiem sūta naudu radiem uz LV. Tie savukārt šeit to tērē (nerunāšu par citu valstu apciemojumu un kontrabandas cīgu pirkšanu) kā rezultātā silda ekonomiku. Pirms gadiem 10 - 15 procentuāli vairāk sūtīja naudu radiem uz LV, tagad gan ir krietni mazāk cik zinu

    AtbildētDzēst
  3. Protams, tā jau ir. Bet šoreiz es domāju tieši par personisko ienākuma nodokli, kuru katrs oficiāli strādājošais maksā valstij, Kur paliek tie ienākuma nodokļi, kurus maksā ārzemēs oficiāli strādājošie? Vai tas vispār ir atregulēts?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Patiešām tik grūti pagooglēt? https://www.vid.gov.lv/lv/latvijas-rezidenti-arvalstis Mājienu ar bomi devi, tālāk gan meklē pati (pat daži atslēgas vārdi pieejami), ja reiz interesē

      Dzēst
    2. paldies par šo bomi, apskatīšos un sapratīšu.

      Dzēst
  4. jēzus marija. kur strādā, tur arī maksā.

    AtbildētDzēst