piektdiena, 2019. gada 11. janvāris

Nepatika un citas lietas

1. To, ka man nepatīk ziema daudzu iemeslu dēļ, rakstīju jau iepriekšējā postā. Vēl viens iemesls, kāpēc man šogad jo īpaši nepatīk ziemīgais janvāris ir tas, ka zābaki jātīra katru dienu. Pat vairākas reizes dienā, ja vairākas reizes ir jāiziet no mājas. Te sētnieki celiņus, takas un taciņas ar smiltīm un sāli nokaisījuši tādā daudzumā, ka zābaki, pat svaigi notīrīti un nopucēti, ātri vien kļūst netīri, kā dubļos izmīcīti, un ar baltajām sāls svītrām uz tiem. Pagājušajā ziemā pietika ar to, ka tos notīrīju apmēram reizi nedēļā profilaksei.
2. Īpaši nepatīk tas, ka dēls februārī pārvācas uz dzīvi uz ASV pie savas sievietes. Bet nu tā ir viņa izvēle un manām domām un vēlmēm te nu nekādi nav nekādas nozīmes. Viņa izvēle un viņa dzīve. Feisbukā jau sakomunicēsim un braukāsim viens pie otra ciemos (ja man, protams, tiks apmaksāts ceļš turp un atpakaļ). Pavisam pārvākties pie viņa - šobrīd neesmu gatava vēlreiz kardināli mainīt savu dzīvi. Jau tā man nācās daudz ko mainīt savā dzīvē un ritmos, kad aizgāju prom no māsas dzīvokļa.
3. Nepatīk tas, ka pamatoti aizrāda uz drukas kļūdām manos tekstos un komentāros, Mana vaina - pirms publicēšanas nepārlasu - it īpaši komentārus un "neizkasu blusas". Labi, ka lasītāji mani saprot, tik aizrāda uz kļūdām.
4. Paldies tiem, kas reizēm atķeksē reklāmas manā blogā.

3 komentāri:

  1. Prasības (un pateicības) par klikšķināšanu uz reklāmām ir pret Google AdSense noteikumiem, kuriem Jūs piekritāt slēdzot distances līgumu. Rēķinaties ar to, ka reklāmas iespējas šajā blogā var tikt atslēgtas.

    AtbildētDzēst
  2. 1. Ziema kā gada laiks man ļoti patīk. Tikai nu tas, ka īsta ziema laikam jau bija pēdējoreizi tikai manā bērnībā - tas kas ir tagad tas jau tāds "ziemas izstrādājums".
    2. ASV - nu lai jau veicas... esmu ļoti daudz ko noskatījies par asv, nav tur viss tik rožaini kā liekas. Ir arī ļoti negatīvi viedokļi par tur notiekošo lohatronu visās sfērās... (piemēram, paklausies youtube, ko saka vegabond). Un par, ko ka tik viekārši varētu pārcelties uz dzīvi tur - nezinu, nezinu. Pēc tā kas ir lasīts , tā ir vesela epopeja lai to paveiktu (labi izstrādāts lohotrons).
    3. Drukas kļūdas man "duras" acīs ļoti jebkurā tekstā jebkur (izņemot savus tekstus, hehe).
    4. Kādas reklāmas? Neredzu nevienu (!), jo izmantoju uBlock origin spraudni pārlūkā.

    AtbildētDzēst
  3. es vienkārši neredzu reklāmas, bez bloķētājiem, mana redze ir atslēgta tai reklāmu joslā. kādreiz ieskatos. tā kā google piedāvā jau skatītu lietu/vietu reklāmas un turklāt nespēj saprast, kādā valodā ar mani runāt, jo ikdienā strādāju ar valodām 6 un izbraucu reizēm uz kaimiņvalstīm, tad... piemēram, pašlaik man tiek piedāvāts uzlabot dzirdi igauniski.

    AtbildētDzēst