ceturtdiena, 2019. gada 10. janvāris

Ziema

Man ziema nepatīk. Jau kopš agras jaunības. It īpaši janvāris, kas ar saviem nevienmērīgajiem klimatiskajiem apstākļiem velkas kā piedzēries gliemezis uz bērēm. Kaut arī tagad pēc kalendāra trešdaļa janvāra jau nodzīvota.
Skolas gados janvāri kut kā mēģināju mājās nosēdēt ar vecāku zīmēm, "saslimšanām" variējot. Februārī sākās kaut kāda iekšēja atmoda. Kad sāku strādāt, tad nu diemžēl šādas izlāpīšanās nesanāca un bija jāsamierinās ar situāciju. 
Pēdējos gadus atceros, ka, ja nebija nekādu darba attiecību, janvārī praktiski no mājās ārā nelīdu. Tiesa, pēdējos dažus gadus tomēr janvārī esmu aktīvāka un vismaz kaut ko daru. Ja ne ārpus mājas, tad mājā noteikti un arī kādus pasākumus apmeklēju.
Tagad arī meklēju darbu, skraidu uz darba pārrunām, bet diemžēl jārēķinās ar to, ka februārī likšos slimnīcā uz nenoteiktu laiku. Un tas jau potenciālam darba devējam var ļoti nepatikt, ja es tagad iesāku strādāt un uzreiz liekos slimnīcā. Pie viena janvāra beigās uz pāris nedēļām atbrauc māsa no Nīderlandes atvaļinājumā, ar viņu arī vajadzēs pasabiedriskoties un pabeigt tos iesāktos darbus, ko pagājušo ziemu un vasarā nepabeidzu darīt savas istabas atbrīvošanā no liekajām mantām.
Katrā gadījumā ir sagaidāms jauns saraksts ar promdodamajām grāmatām un citām lietām. Bet tas jau laikam uz martu vairāk, jo tā nolāpītā slimnīca priekšā.
Bet nu nemīlu es ziemu ar tās agro tumsu un īso gaismas periodu. Kaut kā nomāc un iedzen depresijā.

2 komentāri:

  1. Protams, vieglāk ir neko nedarīt un saņemt nodokļu maksātāju naudu, kuru pēcāk notriekt kontrobandas cīgās un šmigā. Jā, esmu šeit, lai pakasītos, jo man besī, kad MANA nodokļu nauda tiek tērēta šādiem cilvēkiem. Vai - sajutos slikti, rakstīju zīmes, lai nav jāiet uz skolu, lai nav jāiet strādāt, lai nav jāiet no mājas ārā.. super.. tikai normāli cilvēki Latvijā to dara KATRU DIENU - grib vai negrib, lai tādi kā tu var caurām dienām sēdēt youtubā un lūrēt seriālus un tupus video pa apli. Mums nav iespēja - ai negribu janvārī līst no mājas ārā, neiešu uz darbu. Zini, kas tad notiks? Mums netiks samaksāta alga. Bet tev - katru mēnesi vienā un tajā pašā dienā ieripo naudiņa un var neiespringt ko šodien darīt - NEKO!

    AtbildētDzēst
  2. tavS piktums ir saprotams un vērā ņemams. Tomēr prasti es pavasara - vasaras sezonā cenšos strādāt pilnīgi oficiālā darbā ar visiem nosokļu maksājumiem un tamlīdzīgām būšanām, lai nav gluži visu laiku jāsēž uz citu kakla.

    AtbildētDzēst