ceturtdiena, 2020. gada 23. aprīlis

Rasisms

Lai man piedod mani lasītāji, bet esmu rasiste. Ne klasiskajā izpausmē, nē. Mans rasisms izpaužas pret balto rasi. Pamatošu.
1. Balto cilvēku rase ir ka viens liels vīruss uz zemeslodes. Ar visām izslimotajām kaitēm, pret kurām tā ir kļuvusi imūna, tā ir praktiski letāli aplipinājusi visas citas rases, ar kurām sakārusies. Citreiz tīšām, citreiz ne, bet fakts paliek fakts.
2. Visus lokālos un globālos karus savas apdzīvotības teritorijā ir izraisījusi balto cilvēku rase reizēm šajos karos iejaucot citas rases. Un kari, kā zināms, ir stabils masu iznīcināšanas līdzeklis, kurš letalizē ne tikai cilvēkus, bet arī dabas vidi kara skartajā reģionā. Un dzīvā daba (kopumā augi un dzīvnieki) jau nu nekādi reizēm nespēj sevi aizstāvēt un iet bojā.
3. Es atbalstu tos, kuri saceļas pret balto cilvēku virskundzību un kārto savas lietas atbilstoši savām vajadzībām un videi, kurā dzīvo.
4. Pa manam, baltie cilvāki jāsadzen atpakaļ Eiropā, kura ir viņu dabiskā vide. Lai kasās tur un pārējos liek mierā ar saviem kašķiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru