trešdiena, 2020. gada 28. oktobris

Dažādas domas par viskautko

  1.  Spēlējot kuģu kaujas draugiem.lv piedāvātajā spēļu klāstā uzreiz pārtraucu spēli ar cilvēku, kurš izmanto piedāvātās iespējas iegādāties radaru vai triecienbummbu. Gribas to bakstīšanos pa laucuņu un uzvaru vai zaudējumu iegūt godīgi, bez jebkādām palīgierīcēm. Nav interesanti spēlēt, ja pretinieks izmanto kādu palīglīdzekli uzvarai.
  2. Kaut kā arvien vairāk mani urda doma par atgriešanos Rīgā. Kaut arī šait nav slikti. Katrā gadījumā situācijai ir savi plusi un mīnusi. Par to laikam jau esmu daudz runājusi.
  3. Lasu Leta ziņojumus un to, kas parādās feisbukā kā diskutējams ieraksts. Mani feisbukā šad tad kaunina par manām pārdomam kovidvirusa sakarībā. Bet daudzu domas saskan ar manējām. Kovids visā pasaulē ir uzpūsts burbulis, kas grauj zināmā mērā pasaules ekonomiku. No citām slimībām arī mirst cilvēki un kopsummā daudz vairāk, nekā no kovida viena paša.
  4. Gribētos zināt, vai Rīgā arī cēlušās cenas vizitei pie ģimenes ārsta. Kad Rīgā devos pie sava ģimenes ārsta, bija jāmaksā 1,42. Vakar vizīte pie ģimenes ārsta Ludzā maksāja 2,00 eirikus.
  5. Nomāc tas, ka šeit, Ludzā, dzīvojot, esmu pieņēmusies svarā par kādiem 18 kilogramiem un arī spiediens vairs nav tajā līmenī, pie kura biju pieradusi. Tas bija kļuvis augstāks, kaut normas robežās, nekā biju pieradusi. Tas viss kopsummā kretinē. Resna joprojām neizskatos, bet liekie kilogrami traucē. Vai kāds var ieteikt kā bez lielas piepūles nomest vismaz 3 kilogramus? Tiesa, man Rīgā bija aktīvāks dzivesveids un vairāk izbraukumu un izstaigu, bet šeit reizēm par daudz vārtos uz dīvāna un bez īpašas nepieciešamības no mājas ārā neizeju.
  6. It kā tīru un ņemos pa māju, bet ik pa brīdim uzrodas tās sīkās mušiņas, kas lien visur un traucē dzīvot. Pat pārtikas produktus, kas likušies aizdomīgi, esmu delitējusi. Kā tikt galā ar tiem sīkajiem mošķiem?

1 komentārs: