pirmdiena, 2020. gada 23. novembris

Daži jautājumi lasitājiem

Šis ir mēģinājums noskaidrot manu lasītāju viedokli par maniem rakstiem. Pa "aizmuguri" redzu, ka lasīts top aktīvi, pat paveci raksti tiek celti dienasgaismā lasīsanai.

  1. Dažus postus iepriekš uzdevu jautājumu - no kuriem Latvijas nostūriem ir mani lasītāji. Vienīgā atbilde bija aizrādījums uz vienu un ātri labojamu drukas kļūdu. Kur pazuda pārējās atbildes? Ir tik grūti nodefinēt kaut aptuvenu savu lokāciju?
  2. Daudzi raksti tapuši kā manas pārdomas par kādu situāciju ar cerību, ka veidosies diskusija. Vai tiešām šīs tēmas nav apspriešanas vērtas?
  3. Reiz jau rakstīju, ka mani oficiālie sekotāji ir pieci cilvēki, kuri praktiski nepiedalās diskusijās. Toties lasītāju ir daudz vairāk par oficiālajiem sekotājiem. Toreiz saņēmu tikai vienu atbildi uz šo jautajumu. Kur lasītājiem rodas grūtības izteikt savas domas?
  4. Cik ilgi aiz koronas vīrusa tiks slēpta ekonomikas graušana Eiropā un cituviet? Tiesa, Leta ziņās lasu, ka  Lietuvā ar šo vīrusu saslimošo skaits mērāms tūkstošos. Un katru dienu. Vai cipari nav pārspīlēti pārrēķinot uz iedzīvotāju skaitu kaimiņvalstī?
  5. Feisbukā esmu pārstājusi kā atsevišķus rakstus ievietot savas pārdomas, kuras tad nu rakstu šeit. Tur pat man tuvie cilvēki aizrāda publiskā telpā, ka viņiem manas domas liekas muļķīgas. Šeit ko līdzīgu lasīju tikai vienu reizi. Vai tiešām manu lasītāju vidū nav cilvēku, kuri argumentēti piekristu vai nepiekristu manām publiskotajām domām?
  6. Joprojām pieturos pie uzskata, ka no koronas vīrusa vai kādas citas saslimšanas nomirs tie, kas zemapziņā vēlas mirt, jo dzīve viniem ir tukša un garlaicīga. No visām saslimšanām izveseļosies tie, kam slimība neliekas nenovēršama nelaime un turpinās dzīvot mātes dabas noteikto mūža ilgumu.
  7. Ceru, ka tauta man piekritīs, ka ir mazi meli, lieli meli un statistika.
  8. Sen neesmu ieskatījusies Baltā runča blogā. It īpaši mani interesēja viņa ikmēneša apskats par izsakatītiem blogiem. Esmu pat pazaudējusi šī bloga adresi. Vai kāds varētu izpalīdzēt un atsūtīt linku uz šo blogu?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru