otrdiena, 2014. gada 21. oktobris

SIA ''Acqua Pulita Latvia''

Es, kā vienmēr, daudz ko sāku no otra gala.
Bet labāk visu pēc kārtas.
Man vakar piezvanīja laipna meitene, kas stādījās priekšā kā SIA Aqua....tālāko nesaklausīju....pārstāve un es esot atsaukusies internetā uz viņu darba piedāvājuma sludinājumu. Tāpēc gaidos mani šodien 14:50 ofisā Ieriķu ielā 15, korpuss 3. Piekritu, jo tiešām meklēju darbu. Tiesa, vēlreiz pārprasīju, kā sauc manu potenciālo darba vietu, lai ko nesajauktu. Manis sadzirdētais izklausījās kā Aqua Puis Latvia, bet vēlreiz pārprasīt bija kaut kā neērti. Tāpēc pēc sarunas "metos" iekšā ss'lv, lai pēc atmiņas izsekotu tās vakances, kuras skatīju un kurp sūtīju savu CV ar cerību, ka vismaz tur atradīšu firmas nosaukumu, lai saprastu. Tā arī neatradu neko līdzīgu. Varbūt pati nemaz neatceros.
Tad nu šodien braucu uz dullo noskaidrot kas par iestādi un kas par iespējamo darbu man spīd. Atradu viegli. Gaitenī tās bija vienīgās durvis, uz kurām bija uzraksts, kas norādīja, kas par firmu iekšā. Un atkal - neatcerējos, kas īsti tā par firmu. Vienīgais bija skaidrs - ar puisi tur nav nekāda sakara.
Dusvis bija pusviru, pēc klusa pieklaivējiena gāju iekšā. Telpa kā telpa. Nedaudz gaiteņa ar daudzām durvīm un stiklotu konferenču telpu, kurā viena meitene sarunājās ar vīrieti. Laikam darba intervija. Pie resepšena letes - sajūta, ka resepšens ir izmiris, uz tā neatradās nekas, kas liecinātu par darbošanos kantorī. Ja nu vienīgi pie loga novietotais kopētājs, kas tobrīd beidza savu darbību.
Kad no palīgrelpas parādījās jauna būtne, paskaidroju, kādā sakarībā es te atrodos. Un tajā mirklī atbrīvojās arī tā meitene, kas bija aizņemta sarunā ar vīrieti. Izrādījās, esmu gaidīta uz pārrunām ar meiteni, kura tikko beigusi sarunu ar vīrieti.
Jāpiezīmē, ka neko sliktu par meitenēm nevaru teikt. Bija ļoti laipnas un atsaucīgas.
Pēc īsas sarunas ar intervētāju, kura man solīja nedēļas laikā pārzvanīt un paziņot - esmu pieņemta vai nē, devos mājās tapusi skaidrībā par to, ka šī ir kārtējā firma, kas mēģina cilvēkiem nopārdot ne pārāk vajadzīgas lietas. Manā izpratnē. Tomēr joprojām neatcerējos, kā firmu sauca.
Tāpēc ķēros klāt internetam. 
Atradu Blue Filters lapu portālā draugiem.lv, kurā pastāstīts par šo firmu. un nekā vairāk. Pēc tam atradu firmas majaslapu, kurā pastāstīts daudz.Pēc tam atradu ierakstu šeit un šeit. Pēc komentāriem abās pēdējās vietās - neizteikšos, katram ir savs viedoklis. Bet - es tiešām gribētu, lai manas darba pārrunas beigtos ne ar ko. Man īsti negribās strādāt firmā, kas mēģina pārliecināt cilvēkus pirkt to, kas viņiem ne īpaši vajadzīgs. Es arī īsti nemāku to darīt.

2 komentāri:

  1. Paldies par rakstu)
    tūlīt piazvanīšu un atteikšos!!

    AtbildētDzēst
  2. Lasot par tiem kretīniem, es nemaz neatteikšos. Lai viņi iet ieskrieties. Atteikties :D ... pieklājība. Viņi nav pieklājīgi.

    AtbildētDzēst