piektdiena, 2013. gada 14. jūnijs

Vajag

Es zinu, ka ir tikai divi cilvēki, kuri no manis dzirdēs skaidru un nepārprotamu "NĒ!" piezvanot kaut nakts vidū, lai pateiktu - "palīdzi, jo VAJAG!". Visādi citādi - celšos un iešu palīdzēt pat tam, kuru knapi zinu un arī tik vārda un skata pēc.
Jo VAJAG. un mani neinteresēs, kāpēc VAJAG un vai šis VAJAG vispār ir vajag un kādas sekas tam var būt. Bez morāles lasīšanas un tamlīdzīgām liekvārdībām. Jo nebūs laika. Jo cilvēkam VAJAG.
Es nerunāju par zagšanu, nosišanu vai tamlīdzīgām lietām. Tas nav tas. Tas nav tas, kura dēļ tuvākus un ne tik tuvākus draugus ceļ no gultas nakts laikā. Un arī ne par "aizdosi bikuci līdz algai?" Ir globālākas lietas, kuru dēļ VAJAG.
Vai manis dēļ kāds celsies un nāks, jo VAJAG? Nezinu. Un būtībā kāda tam nozīme. Es zinu, ka es celšos, jo kādam VAJAG.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru