trešdiena, 2019. gada 3. aprīlis

Esmu atpakaļ

Esmu atpakaļ pēc vairāk kā divu mēnešu klusēšanas. 
Biju saslimusi diezgan pasmagi. Šoziem gripa kāva nežēlīgi. pat līdz slimnīcai tiku. Visai jautri jau nu bija. Iekļuvu slimnīcā, kad tur jau nedēļas divas bija pasludināta divu mēnešu karantīna un viesi drīkstēja tikai pienest paciņas. Tomēr - kāda tur karantīna, ja medpersonāls nodaļā mainījās pēc noteikta grafika un pats reizēm strādāja par spīti neveselumam un pretgripas zāļu lietošanai. Kā arī tas, ka pīpētāji (tai skaitā arī es) bija priviliģēti, jo 8as reizes dienā (no 8.00 rītā līdz 20.00 ik pa 2vām stundām) tika kolektīvi izvesti ārā ievilkt dūmu. Parasti tas gan ilga 5 - 10 minūtes. Atkarībā no tā, vai pavadošā sanitāre pati smēķēja vai nee. Un, par cik palātās bija mobilo telefonu īpašnieki, nebija grūti saorganizēt pienesuma atgādāšanu pīpētājiem šīs pīppauzes laikā. Tā ka karantīna bija visai nosacīta un smagāk skāra tos, kas nepīpēja.
Atgriežoties no slimnīcas kāds laiciņš pagāja, kamēr nomaksāju slimnīcas rēķinus un izcīnījos ar interneta atjaunošanu. Tagad atkal esmu apritē un Gan jau kaut jauns un interesants parādīsies. Sezona ir sākusies un pasākumu būs daudz, gan jau ko savočēšu un salikšu lapā, kā arī kādus citus jaunumus piemeklēšu. Ziemas miegs un depresņaks ir beidzies, jāsāk darboties.

2 komentāri:

  1. Kāpēc dēls izšķīrās no savas mīļotās?

    AtbildētDzēst
  2. Man nav informācijas par viņu šķiršanos un pie viena - kā tavs jautājums saskan ar manis rakstīto?

    AtbildētDzēst