svētdiena, 2019. gada 5. maijs

Hjū Loftings. Doktors Dūlitls un peldošā sala

Atkal kārtējā bērnu/pusaudžu grāmata, kuras pirmā lasīšana man notika 10 gadu vecumā 1973.gadā, kas sakrita ar grāmatas tulkojuma pirmizdevumu latviešu valodā.
Toreiz mani grāmata aizrāva ļoti un dikti visu ceļu no Daugavpilij līdz Rīgai. Un Ilgi pēc tam. Neskatoties uz to,ka grāmata domāta jaunākai auditorijai, nekā es tobrīd biju un vēl tagad esmu. 
Grāmata ir par dabas pētnieku un viņa asistentu viņu klejojumos izprast esošās dabas pasauli un "civilizētās" pasaules saskarsmi šajos ietvaros.
Arī patlaban mani grāmata aizrauj ar savu vienkāršību un brīžiem acīmredzamo neoloģismu, bet tomēr ir interesanti lasīt un pārlasīt, lai gremdētos nesamaitātas bērnības un jaunības laiku laikos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru