ceturtdiena, 2012. gada 18. oktobris

LFFB midzenis

Bļin. Savādāk izteikties nav jēgas. Tie, kas urkškēja, ka lffb midzenim nav jābūt midzenim un vispār jābūt tikai lffb. lv vai org, kā arī pieklājīgā paskatā, ignorējot radodošo momentu, fantāziju un fantastiku kā tādu, savu ir dabūjuši. Gribot pārbraukt uz kauč ko, ir sanācis, ka lapas nav vispār. Lapa nekarājas ne uz viena servera, tāpatās kā tās "mātes uzņēmums" www.midzenis.lv.
Ja lapa nepacelsies tuvākajās divās dienās, es aizeju no biedrības. Man ir pieriezies. Piegriezušies čīkstuļi un visa kā nograuzēji. Tādi cilvēki, kas gatavi ierasties uz visu gatavu, saņemt bulciņas ne par ko utt.
Apsveru pat domu par to, ka izdarīšu visu, lai to biedrību juridiski likvidētu. Tāpatās tie cilvēki, kas skaitās biedri, nav gatavi darīt neko, tikai pārmest. labus vārdus par padarīto esmu dzirdējusi no cilvēkiem, kas ir nebiedri. No biedriem - tikai īdēšanu, čīkstēšanu un nevēlēšanos neko darīt lietas labā. Un papīrus jau es tā patās kārtoju visus "no slotas" un priekšsēdis neskatoties gatavs visu parakstīt, lai tik lieku viņu mierā.

1 komentārs:

  1. Njā, ieraksts tapa emocionālā uzplūdā, emociju iespaidā. LFFB lapas esošais serveris esot apgzies un ātrāk par jaunnedēlu neranimēšoties. Tiesa, nezinu, cik tur patiesības, cik divu cilvēku - servera īpašnieka un vietnes sisadmiņa - saskarsmes īpatnības. Man jau zināmā mērā paranoja iestājusies, jo serveris nobrucis tieši tajā mirklī, kad ir beidzot iekustināta iespēja midzenim pārbraukt uz jauniem dzelžiem. Situācijā, kad esošo dzelžu īpašnieks paudis vēlmi tikt vaļā no lffb midzeņa uzturēšanas savos dzelžos.

    AtbildētDzēst