piektdiena, 2015. gada 27. februāris

Sveiki vārdadienā

Sēžu pie kompja, malkoju alu un skatos Smalko stilu (Keeping Up Appearances). Ne reizi vien rādīts latviešu tulkojumā latviešu televīzijā. Novilku latviešu torentos ar latvisko tulkojumu. Krievjas torentos ir ar krievisko tulkojumu un tikai pirmajām trim sezonām. Pēdējās divas tur ir oriģinālvalodā.
Man šis seriāls patīk ar savu vienkāršo sirsnību un iespēju aktieriem-pensionāriem "atlaist" un "uztrakot". Varu derēt, aktieri paši, filmējoties šajā seriālā, bija jautri un uz urrā. 
Nekā nopietna, tikai amizantas situācijas kuras, liekas, ir izspēlētas ar garšu un baudījumu.
Man šajā seriālā patīk viss - sākot ar sižetiem un beidzot ar aktierspēli. Un izvēlētajiem aktieriem. Viss liekas tik organiski un dabiski, ka negribas piekasīties. Tomēr - seriāla pirmajā sezonā bija viena aktrise, kura spēlēja Rozi. Otrajā sezonā šī aktrise tika nomainīta ar citu. Abas Rozes - labas un lieliskas, kaut arī otrā ir smukāka.
Patlaban esmu tikusi 4.sezonā, kopā ir piecas sezonas.

2 komentāri:

  1. Dievinu Smalko stilu! Domāju, ka seriāla veidotājiem nebija problēmu atrast prototipus tēliem. Te, Anglijā, pilns ar vijolītēm, rozēm un hiacintēm - dāmām ar putniem. :D
    RIP Geoffrey Hughes

    AtbildētDzēst
  2. Man liekas, dāmas ar tādiem raksturiem ir atrodamas visuviet. :D Man te, Latvijā, viena kaimiņiene - nu izspļauta hiacinte... :D

    AtbildētDzēst