sestdiena, 2015. gada 21. novembris

Iecava

Šodien devos uz Iecavu, tās tuvāku lauku teritoriju skatīt vietu, kur gatavi mani pieņemt dzīvošanai par palīdzību mājsaimniecībā. Biju ievietojusi internetā sludinājumu, saimnieki man atsaucās.
No pašas mazpilsētas maz ko redzēju - autoostu un autobusa maršrutā esošo pilsētu. Tomēr tas mazums atstāja pozitīvu iespaidu. Tīra pilsētele un kārtīga. Ir Maxima veikals autoostā. Daudz privātā sektora celtņu, bet ir arī daudzstāvenes. Ieskaitot 9-stāvu celtnes. Tomēr šīs daudzstāvenes netraucē globālajam pilsēteles dizainam, drīzāk harmonē un papildina privāto sektoru. Roka roku utt. Satiksme ar Rīgu - ideāla. Autobusi kursē ļoti bieži un pēdējie ir pavēlu un nav trijos dienā. Tā ka var aizkavēties galvaspilsētā pailgi un ir garantija, ka nokļūs mājās.
Pati vieta, kur man piedāvā dzīvesvietu, - viensēta, no kuras lieliski redzamas Iecavas daudzstāvenes un līdz autoostai 15 - 30 minūšu gājiens kājām. Viss atkarīgs no tā, kādu iešanas maršrutu izvēlas. Paši saimnieki - pāris ap 50 un cool cilvēki un vispār man patika. Un ir sirsnīgs suns un trušu pāris. Pūkaini un mīlīgi. Es kopumā esmu sajūsmā par vietu un cilvēkiem. Nezinu, kā viņi uzņēma mani, bet man viss kopumā patika. Vienīgā nelaime - tualete, kura atrodas patālu no ēkas, kurā piedāvājums man mītēties. Bet to visu var atrisināt. 
Nezinu, vai izlemšu turp doties dzīvot. Vaina nav vietā - tā ir ideāla. Vaina ir manī - nezinu, kā spēšu sadzīvot un saprasties ar apkārtni. Bet ir vērts padomāt un varbūt riskēt. Mani uzņēma sirsnīgi un laipni. Rādās, cilvēki ir ieinteresēti manā būšanā tur. Viņi vispār ir ļoti pretimnākoši. Ceru, ka mans pārdomu laiks nevilksies ilgi. Neesmu ieinteresēta ne es ne viņi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru