sestdiena, 2015. gada 7. novembris

Kārtējā skārdene pēc ilgiem laikiem

1. Ir nedaudz ieslēgusies fobija un man ir neomulīgi 9-jā stāvā un liftā. Sauriešos 8-jā stāvā fobijas nebija. Ko lai dara, viss dzīvē ir pirmo reizi. Tagad, tiesa, esmu nedaudz pieradusi. Bet vienalga, fobija ir. Visu apzināto mūžu 4-jā stāvā mājas galā tā nebija, tagad uzradusies. Dzīve ir raiba kā dzeņa vēders.
2. Joprojām meklēju, kur pārvākties. Ir iespēja uz Iecavas pagastu. Bet baidos, jo neesmu vēl apguvusi transporta sistēmu tajā virzienā, bet komunikācija ar Rīgu man ir būtiska.
3. Lādētāju savam telefonam esmu sadabūjusi, bet pēc laika vienalga būs jāmaina telefons. Tas modelis, kas ir man, jau ir novecojis. Bet negribu nekādus fonus un padus. Vienkārši telefonu saziņai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru