ceturtdiena, 2016. gada 21. jūlijs

Vēl pārdomu graudi

 1. Ludzas stacijā ir viena vieta, kas saglabājusies un funkcionē vēl no padomju aizlaikiem. Tā ir stacijas publiskā tualete ar caurumu grīdā un hlora smaku. Pie kam durvis tualetei slikti veras ciet un ārpusē esošajiem pie vēlmes ir redzams, kas notiek tualetē. laikam jau pie šīs pasažieru plūsmas - četri pasažieru vilcieni dienā ar nelielu braucēju kopskaitu - neatmaksājas pārbūvēt tualeti civilizētām prasībām. Pat uz tādu mazpilsētu kā Pļaviņas ir lielāka pasažieru plūsma.
2. Es šeit jūtos ne pārāk labi. Pašai pilsētai nav ne vainas no vizuālā viedokļa un dzīvošana šeit ir civilizēta. bet tomēr. Un par spīti tam, ka es samērā bieži, vismaz reizi nedēļā, braucu uz Rīgu. Ceļš četru stundu garumā vienā virzienā spēj nogurināt. Laikam visa vaina ir tajā, ka es pēc dabas esmu rīdziniece un man tā lielpilsēta ir orhaniski nepieciešama un asinīs.
3. Meklēju dzīvokli Rīgā kaut ar malkas apkuri un īres maksu zem simta. Bez priekšapmaksas par diviem mēnešiem, kas kļuvusi ļoti populāra un pieprasīta izīrētāju vidū. Citas summas reāli nepavilkšu pie sava esošā finansiālā stāvokļa.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru