sestdiena, 2020. gada 27. jūnijs

Viss kas un dažādi

1, Tagad, pēc Ligo dienas, beidzot esmu kļuvusi daudz mierīgāka, nekā iepriekšējos gadus. Savā ziņā šo stāvokli ir ietekmējis arī tas, ka dēla tagadējā sieviete ar visu savu zvēudārzu mūs ir pametusi un mēs esam palikuši divatā (ja neskaita puikas kaķi). Man pret puikas sievieti nebija iebildumu, pat viņas suni vedu staigāt katru dienu - šī darbība man tomēr vēl pietrūkst. Bet - viņi paši tā izlēma un mana teikšana te nu nekāda. Gribējās, jau lai paliktu, bet ko nu mana gribēšana. Viņu dzīve un viņu lēmumi.
2. Esmu pierakstījusies Ludzā, kārtoju poliklīnikas jautājumu ar manas medkartes pārsūtīšanu uz šejieni un pie viena socdaļā jābeidz līdz galam noformēt dēlu kā manu asistentou Īpaši jau nekas viņam nebūs jādara - tik jāpavada pie ārstiem un uz procedūrām, ja tās būs vajadzīgas. Šādu stadiju man palīdzēja noformēt mans ārsts,kurš nedaudz piekoriģēja diagnozi, lai grupas pagarinājumu dabūtu uz ilgāku laiku.
3. Pēc visām šitām darbībām jāsameklē darbs, kas ļautu strādāt nepilnu slodzi, kaut dažas dienas nedēļā. ss.com ir pilns ar sludinājumiem, pagaidām neko piemērotu neatrodu. Tas pats ir Zip.lv, kur arī ir pilns ar viskautko, bet pagaidām nekas piemērots neatrodas. Varbūt jāmeklē paziņu un draugu lokā, jācer, ka līdz vasaras beigām ko atradīšu.
4. Pagaidām darbs ir tikai puikam - viņa podkāsts, kas ienes ziedojumus un daži līgumdarbi tepat, Ludzā. Tomēr ceru, ka līdz nākošai ziemai viss kautkā nokārtosies un mēs spēsim atgriezties Rīgā.
5. Kā jau esmu rakstījusi iepriekš, Ludza man patīk un nepatīk vienlaicīgi. Patīk mazpilsētas miers un pašas pilsētas sakoptība. Pat transporta (gan privāta, gan sabiedriska) kustība te nav liela. Kā brīvdienās un svētku dienās Rīgā. Tomēr visai retais transports uz Rīgu kaitina un savā ziņā nogursina tas, ka brauciens uz Rīgu aizņem vairākas stundas. Un tad vēl Rīgā jānokļūst līdz sarunātai naktsmītnei. Ceļš nogurdina neatkarīgi no ārējā klimata esamības.
6. Gribētos, lai dēls saiet kopā ar sievieti, ar kuru man nebūtu saspringtas attiecības un mēs tiešām kļūtu par labām draudzenēm. Bet tā laikam ir utopija un vīramāte - vella māte jau ir iesakņojusies klišeja. Pat ja tu ar vedeklu daudz nekomunicē un ļauj viņai justies kā saimniecei. Pašai darot tik tos darbus, kurus man palūdz izdarīt.

2 komentāri:

  1. Drukas kļūdas čum un mudž. Zem grādiem rakstīji? ;)

    AtbildētDzēst
  2. Velāk palabosu kļudas, bet toč bija rakstīts bez gradiem. Pat kafija bez jumtiņa.

    AtbildētDzēst