ceturtdiena, 2021. gada 7. oktobris

Darba gaitā caurskatu

Darbojoties še pārbirkojot tekstus un izķerot "blusas" tajos pārlasu arī pašus tekstus. Pat priekš manis daudzi atklājumi. Daži notikumi iepriekšējos gados aizmirsušies, atklāju tos sev no jauna. Un pūlos atkārtot atmiņā še aprakstītos notikumus. Reizēm pagrūti sanāk, bet tomēr. Patīkami tomēr tas, ka esmu tos notikumus aprakstījusi - ir, ko atcerēties un par ko padomāt.

Pie viena atklāju, ka dažus aprakstus esmu veikusi divas reizes. Tomēr nedzēsīšu laukā lieko. Tie teksti, katrs savā laikā, ir lasīti un ne vienu vien reizi.

Daudzas domas relatīvi pārklājas, no dažādiem rakursiem tiek skatīta virsrakstā dotā tēma. Pašai pārsteigums arī tas, ka reizēm pamanāma viedokļa nomaiņa. Laikam ar gadiem uz dažām lietām skatiens mainās, reizēm padziļinās. Reizēm tik papildinās un jautājums tiek apskatīts paplašinātāk.

Pie viena - noteikti jau man ir izveidojies konkrēts loks ar pastāvīgiem lasītājiem, kaut arī laikam jau ne pārāk liels. Bet nu tomēr. Interesanti būtu zināt, ar kuru rakstu, publikāciju ir aizsācies varbūt katra mana sekotāja ceļš mana bloga lasīšanai. Tiešām, tik interese, nekas vairāk. Vai ir iespējams palūgt komentāros pēc šī raksta ierakstīt sava ceļa sākumu mana bloga lasīšanā? Tikai laipni būtu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru