ceturtdiena, 2018. gada 12. jūlijs

Viskautkas ar viskautko

1. Laikam jānoreducē sevi uz gulētiešanu bērnu laikā, lai no rīta pamostos izgulējusies. Un mostos es parasti diezgan agri. Pieci, seši, reizēm septiņi (kas jau ir pavēlu priekš manis) ir mana iekšējā pulksteņa normālforma, un pie normāla dienas ritma pat klusā stunda nav vajadzīga. Visai dīvaini, bet tā tas nu ir. Darbs pastā pieradināja celties pirms pieciem, lai normāli pamostos un sešos būtu darbā. Toreiz es beidzu darbu parasti ap pusdienas laiku un nekāda klusā stunda mani neuzrunāja. Vienkārši vakaros gāju gulēt bērnu laikā - starp astoņiem un deviņiem.
2. Pateicoties dēlam iznāk sekot futbola čempionātam. No viņa stāstītā (jo vakar nebiju mājās) horvāti atkal guvuši uzvaru un cīnīsies finālā. Godīgi sakot, šīs pēdējās uzvaras mazajai Austrumeiropas valstiņai, kas izveidojās pēc PSRS un Austrumeiropas bloka politiskās pārkārtošanās 90to gadu sākumā, ir cienījams sasniegums, lai neteiktu vairāk. 
3. Tā arī neesmu izpratusi ANO un NATO ietekmi uz notikumiem pasaulē. Vai viņu rezolūcijām, lēmumiem un visam citam ir kāds noteikts ietekmes punkts? Cik ļoti šīs organizācijas spēj ietekmēt notikumus pasaulē? Jo, rādās, Krievijas un Ukrainas konflikta  jautājumā ir zināms nonsenss un nevarība, tāpat daudzās Āfrikas valstīs un Latīņamerikā notiek viskas kokteiļa veidīgs un ik pa brīdim tur kāds ar kādu kaujas. 
4. Tas, ka Eiropā pamatā ir vienota valūtas sistēma, savā ziņā nemaz nav tik slikti - mazāks čakars ar valūtas maiņām un kursiem un visādu citādu galvas lauzīšanu skaitot savas finanses kurp dodoties. Mans uzskats - pasaulei, neatkarīgi no pasaules kartes politiskā sadalījuma, būtu ieteicams pāriet uz vienotu monetāro sistēmu. Mazāk čakara ar valūtas kursiem, ērtāka norēķināšanās par pakalpojumiem braukājot pa pasauli vai nu darba darīšanās vai vienkārši atpūšoties. Un arī pašiem baņķieriem būtu vieglāk - nebūtu ik pa brīdim jādomā par valūtas kursiem un savu iespēju rēķināšanas. 
5. ES izveidojās kā pretsvars ASV, ja es pareizi esmu sapratusi notiekošo. Bet kāda būtiska ietekme ir ES vadībai Briselē un Strasbūrā un Eiropā notiekošajiem procesiem? Cik saprotu, tās regulām ir tikai reglamentējošs faktors. Tās būtiski neietekmē Eiropas valstu stāvokli un notikumu gaitu tajās. Tā tiešām ir neizpratne līdz galam. Būtu pateicīga, ja man kāds izskaidrotu šīs un iepriekš minēto organizāciju būtisko ietekmi uz notikumiem pasaulē.
6. Tāpat īsti neizprotu Sarkanā krusta darbību. Man par to ir maz informācijas. Zinu, ka tāds pastāv un zinu to, ka tā pārstāvji ik pa brīdim dodas uz planētas "karstajiem punktiem" kādas nebūt misijas veikšanai. Vairāk nezinu par viņu ietekmi uz lietām un notikumiem.
Jāā..... šoreiz ir sakrājušies vairāk nesaprotamo jautājumu, nekā atbilžu uz tiem. Ceru, ka kāds atradīs atbildes uz tiem
Pie viena - paldies tiem maniem lasītājiem, kuri klikšķina uz reklāmām manā blogā. Saprotu, ka tās iet "uz riņķi" pa vairākiem blogiem un citām vietnēm, bet vienalga paldies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru