svētdiena, 2018. gada 29. jūlijs

Mazliet

1. Nolāpītais karstums. Pat manai sliekas figūrai ir par daudz. Guļam pie atvērtiem logiem, bet tik pat visa tā sutoņa ir par daudz. Un visā Eiropā ir šitas trakums. Vismaz no Nīderlandes un Anglijas pienākušas par to ziņas.
2. Pat anonīmais kašķis pieklusis, jo nu jau kādas dienas nav manīts komentos un es pat nezinu, kā vērtējas mani iepriekšējie raksti. Kašķis jau ievilka sarunā arī citus un bija svētīgi palasīt komentārus, censties uz tiem sakarīgi atbildēt.
3. Šomēnes kaut kāda grafomānijas lēkme, jo visu laiku ir ko teikt. Kādam tas var nepatikt, bet fakts paliek fakts. Tik daudz rakstu vienā mēnesī, cik sanācis šomēnes, man nav bijis visos iepriekšējos gados kopā ņemot.
4. Jauna laptopa iegādei laikam nāksies iet oficiālo - veikalu - ceļu, jo kaut norakstāmu, lietotu paziņu vidū šoreiz nesanāks atrast. Un tas man iznāks dārgāk, nekā pa draugam dabūts laptops.
5. Daudzi laikam piegriezusi reklāmas savos kompjos, jo klikšku reklāmām ir maz. Pažēl jau ir, jo tās reizēm ir tīri interesantas.
6. karsti ir ne tikai cilvēkiem.

4 komentāri:

  1. Kāda jēga komentēt tavus rakstus? Tiklīdz "nenoglaudi pa spalvai" tā uzreiz vaino komentētāju. Un komentēt, redz, vajagot lai tevi neaizvainotu, nespēj uztvert asas, dzēlīgas piezīmes. Tā kā bērnu dārzs, nudien....

    AtbildētDzēst
  2. Man likās, ka cenšos atbildēt korekti un pēdējā laika pat necenšos vainot komentētāju par viņa domām. Ja nu tomēr tā ir sanācis, tad tiešām atvainojos. Vainīga.

    AtbildētDzēst
  3. kādas interesantas reklāmas??? man tagad rāda metāla plauktus garāžām utml. huļi man tur klikšķināt? uzraksti atklāti, ka 'palīdziet piepelnīt, lūdzu, tupi paklikšķiniet'.

    AtbildētDzēst
  4. Tiešām, tev taisnība par to klikšķināsanu. Vnk, nebija īstas skaidrības, ka to korektāk pateikt.

    AtbildētDzēst