pirmdiena, 2017. gada 4. septembris

Jau septembris

Jau trešo dienu nomācies laiks un ik pa brīdim uzlīst. Protams, ne tik traki, kā sestdien, kad lija visu dienu, kuru noskraidīju pa Cēsīm. Šodien tam visam vēl klāt nācis stiprs vējš.
Īsti ridenīgs laiks, pēc skata pa logu liekas, ka jau oktobris, nevis tikai septembra sākums. Man aiz loga ceriņkrūmam lapas jau sāk čokuroties un vairs nav tik elegantas, kā pirms nedēļas, bērzam jau parādījušās dzelteno lapu virtenes. 
Tas uzdzen īgnumu un nostaļģiskas skumjas. Vasaras šogad tā arī nav bijis. Drīzāk pavēls pavasaris pārgājis agrā rudenī.
Visvairāk man pavasarī un rudenī nepatīk tie garie lietus peridi, kad visa pasaule ir slapja un drēgna. Pat ziemā, kad krīt sniegs, nav tik nepatīkami, kā lietus periodos. 
Labi, ka man pašreiz nekur nav jādodas, varu atkopties pēc divu dienu spriedzes. Anketēšana tomēr prasa piepūli. Daidz jāpiedomā pie sava izskata - kādās drēbēs uz kuru rajonu brauc, jārunā uzsvērti artikulēti manu zobu problēmu dēļ, visu laiku smaids un laipnība arī tad, kad pretī ir parupjš atteikums. Par Cēsu anketēšanas īpatnībām jau esmu izteikusies daudz un dikti. Par Rīgas anketēšanu laikam arī.Neiešu pētīt vecos ierakstus.
Labi, ka sadarbībā stingri turos pie Latvijas Faktiem, šad tad tikai piezvanot Aptauju Centram. Larvijas Faktos ir ko darīt visu laiku, Aptauju Centrā - ne visai. Pie viena saitā Sūdzības.lv ir lasītas negatīvas atsauksmes par Aptauju Centru.  Bet nu, par spīti tām negatīvajām atsauksmēm, malā nemetīšu. Tomēr šad tad kāda kapeicņa atlec.
Ui - pirmo reizi pa trim dienām saulīte parādījusies. Laikam tas negantais vējš savu ir padarījis.

9 komentāri:

  1. nu bāc. ieslēdz reiz 'spelčeku' pārlūkā (ja vien tas jau nav ieslēgts un sarkanie vilnīši vienkārši netiek ignorēti)

    AtbildētDzēst
  2. tur jau tā nelaime, ka tie sarkanie vilīši man pasvītro itin visu - gan kļūdu, gan nekļūdu. Nākas tekstu pārlasīt ik pa brīdim un labt tās kļūdas, kuras pamanu tajā raibumā. Tā tās dažas kļūdas tiek palaistas garām. Nezinu, ko darīt.

    AtbildētDzēst
  3. Nomaini valodu uz latviešu

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Nu tiešām viss jāiebāž ar karotīti mutē? Pārlūka uzstādījumos. Ja kaut kas nesanāk - google

      Dzēst
  5. Man jau ir uzstādīta latviešu valoda! Bet pat tagad viņa man katru vārdu pasvītro ar sarkanu. Es tik labi visā tajā erientējs, lai saprastu, kurā stūrī vēl kādu pogu spiest, lai viss būtu normāli. Tāpēc nevajag bļaut. Reizēm riešām vajag ar karoti.

    AtbildētDzēst