trešdiena, 2017. gada 8. novembris

Dažādas domas

1. Saulains rudens rīts. Biju izskrējusi uz veikalu, pagaidām pavēsi, Bet iesils diena. Pa virtuves logu vēl mēness redzams. Tāda dīvaina sajūta. Vakar daudz ko sadarīju un daudz kur pabiju, Šodien tik līdz veikalam. Jādomā, ko darīt tālāk. 
 2. Gaidu atbildes no vietām, uz kurām nosūtīju savu Cv kā pieteikumu darbam. Un domāju par to, cik un kādi izdevumi saguļas uz manu pensiju. Pagaidām rādās, ka tie pārsniedz manus ieņēmumus. ceru, ka dēls ko piemetīs izdzīvošanai, kamēr atrodu darbu.
 3, Ir doma pārceklties atkal uz Ludzu, jo pērnvasar Ludzā bija labi. No otras puses - divreiz vienā un tai pašā ūdenī neiekāpsi, jo upe mēdz tecēt savu gaitu. Tomēs ss'ā skatos visus piedāvājumus sakarībā ar dzīvi Ludzā. Kaut kur jau man jāpaliek, kamēr gaidu rindu uz pansionātu. Un zinu, ka dēlu tad satikšu retāk, nekā tagad. Ludza no Rīgas ir 4 stundu braucienā ar vilcienu. Un ras nav lēti. par to jau rakstīju pērnvasar. Man ta nekas, bet tiem, kas mani taisās apciemot Ludzā, tas ir būtiski. Kaut arī braukāšu uz Rīgu vismaz divas reizes nedēļā. Kamēr māsa pa Nīderlandi ņemas.
4. Anonīmie pārstājuši piesieties manai pareizrakstībai. Vai nu viņiem apnicis, vai arī mana pareizrakstība uzlabojusies. Nezinu.
5. Par reklāmām savā blogā vēl padomāšu - ņemt tās nost, vai atstāt. Reizēm jau kāds noklikšķina arī.

2 komentāri:

  1. Pārsteidzoši, ka tu atļaujies īdēt par to, ka nav naudas, tai pat laikā līdzekļi cīgām un šmigai vienmēr atrodas. Protams, ka vieglāk ir paprasīt, lai kāds cits, kurš strādā, vienkārši iedod naudu "izdzīvošanai". Nožēlojami

    Un pareizrakstībai neviens nepiesienas, jo ir apnicis to darīt un skatīties uz tavu vienaldzību, sakot paldies, bet katru nākamo rakstu publicējot ar vien jaunām un jaunām kļūdām. es nespēju saprast kā var uzrakstīt 4 vārdu komentāru ar kļūdām???

    AtbildētDzēst
  2. tu esi īgns. Vai tiešām es tvi tik ļoti tracinu? Bet kāpēc tad lasi manus rakstu, ja es tevi tracinu?

    AtbildētDzēst