trešdiena, 2021. gada 28. jūlijs

Piegriezies

1. Nu piegriezies man tas riņķa dancis ap vakcinēšanos feisbukā. Liela daļa bļauru tik tukši demagogi bez reāla seguma. Paši nobijušies no potes un tagad baida citus, lēnāk domājošos. 

Galu galā - mums visiem bērnībā sapotēja daudz ko pret daudz ko un pat teorētiski nepaprasīja atļauju. Un vecāki ar to bija mierā jo saprata, ka vajag. Tad tagad ko var ņemties? Ja vajag, tad vajag. 

2. Paldies dievam, tagad feisbukā pamazām aprimis riņķa dancis ap praidu. Tas notikums jau bija pacelts pārāk stipri. Par daudz goda. Zinu, arī man tas viss nepatīk, esmu par to jau iepriekš izteikusies. Tomēr ap to visu ņemties ilgi un dikti - nogurdina. Nogurdina galējie vieni un otri.

3. Tāpat nogurdina tie, kuri dalās ar ierakstiem citās interneta vietnēs reklamējot lētus rakstus. Lētus tajā ziņā ka saturu var droši nosaukt par lūrēšanu svešā guļamistabā. Ar domu - drīz jau līdīs tik dziļi intīmā padarīšanā kā došanās/atrašanās labierīcībās. Tāda sajūta ka daudzi cilvēki sevi dēvē par žurnālistiem bet patiesībā ir zemas kvalitātes kaimiņienes uz soliņa pie mājas ārdurvīm. Tās arī vienmēr zināmā mērā lien citu dzīvēs. 

4. Man piegriezies periodiski dzēst komentus kuri vispār ir krietnu garām. Es nerunāju par aizrādījumiem uz manām drukas kļūdām vai ko tamlīdzīgu. Es runāju par tiem komentāriem kuru saturs ir naudas mangošana no maniem lasītājiem - pie kam šie komentāri uzrakstīti ar vēl drausmīgākam drukas kļūdām nekā daži mani iepriekšējie raksti. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru