trešdiena, 2018. gada 10. oktobris

Dažādas domas

1. Herkuless sāk apnikt, sāku to skatīties ar kupīrām. Principā gaidu, kad būs iztulkotas krievu valodā  visas sešas Midsommeras slepkavību 20ās sezonas sērijas. Tajā seriālā katra sērija noteikti ir pāri par stundu gara. Savā ziņā esmu šī kriminālnotikumu seriāla fane. Man tajā patīk gan aktieru spēle, gan tas, kā tiek šķetināts pats notikums. Reiz jau par viņu rakstīju. Var sameklēt pēc birkas Filmas. Vai ierakstot meklētājā.
2. Vakar, esot kapos, priecājos par to, kā koki ietērpjas rudens krāsu rotā. Purvciemā šīs krāsas vēl nav tik izteiktas. Ir vairāk sačervelējušās zaļuma, mazāk krāsu. Acīmredzot rudens līdz Purvciemam tā īsti vēl nav atnācis. Cik ieklīstu pilsētas centrā, tur arī īsti vēl nemanu rudens krāsu bagātību. Varbīt der pa pilsētas parkiem pastaigāt....
3. 6jā datumā izpildīju savu pilsoņa pienākumu un nobalsoju. Turpmākā laikā laikam tomēr necentīšos domāt par politiku. ir pietiekami daudz ikdienišķu problēmu, ko risināt un par kurām piedomāt. Un arī visa veida anonīmie man nepiesiesies, ja es ko nezināšu par politikas norisēm.
4. Man feisbukā atrakstīja, ka pienākusi vēstule. Ļoti ceru, ka tā nav ziņa no pansionāta vai atteikums pagarināt grupu. Tas tomēr ir nelielas naudas jautājums un iespēja saņemt nelielu naudiņu, kamēr sameklēju darbu, ko spēju veikt. Tagad jau nav grūti atrast kādu darbiņu pēc spējām arī mana vecuma cilvēkiem. Liela daļa darbspējīgo jaunāko cilvēku ir ārzemēs dzenoties pēc lielākām algām par nekvalificētu darbu. Retais atrod tur darbu specialitātē ar atbilstošu specialitātes apmaksu.
5. Man dažu rakstu komentāros aizrādīja, ka daudz neko nesajēdzu no ekonomikas. Tas tā tiešām ir. labi, ja orientējos savā makā un savos izdevumos. Tomēr tik daudz zinu, ka viena no budžeta sastāvdaļām ir iedzīvotāju ienākuma nodoklis. Varbūt tāpēc es tik ļoti pieķeros šiem ārzemēs strādājošajiem, jo diez kur paliek viņu ienākuma nodoklis. Šaubos, vai nonāk līdz Latvijai, kurai tas noderētu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru