ceturtdiena, 2017. gada 27. jūlijs

Jau trešo reizi šodien

Jau trešo reizi šodien te postoju savas pārdomas. Zinu, ka rītu man būs grūta diena, jo pašreiz lietošānā iet piektā pinte. Paldies dievam, tās pintes nav lietotas marša tempā viena aiz otras, bet ar pagarām laika spraugām. Un arī katra atsevišķi nav izklunkšķināta piecās sekundēs, bet lēnām un izmalkojot. Tiesa, pa vidu vēl ir bijusi spicglāzīte Mokas. Jācer, ka rītu nebūs pārāk grūti. 
Iet rītu jau arī nam kur, ja nu īpaši nepiezvanīs vai nenotiks brīnums un kontā ieskaitīsies naudiņa no Aptauju Centra
Vismaz filmas sākušas atkal interesēt. Bez tās izreklamētās Brīnumsievietes, kuru tā arī nesapratu, un varbūt tāpēc viņa man tā arī nepatika, "mielojos" ar tām filmām, kas man novilktas un stāv uz dektopa - Smalko stilu, Herkulesa dīvainajiem piedzūvojumiem un citām. Tās man patīk ar savu nepretenciozitāti un sirsnību. Par viņām jau esmu iepriekš rakstījusi, slinkums meklēt pa visu lapu linkus uz šīm filmām. Manas domas par Herkulesu un viņa piedzūvojumiem vismaz var sameklēt pēc šai filmai veltītas birkas. Seriāls pagarš un teikt man bija daudz ko.
Tāpat zinu, ka par spīti visām miega zālēm dažas reizes naktī celšos uz tualeti, tad laika posmā no puspieciem lidz pussešiem pamodīšos galīgi, stundiņu parakāšos netā un pēc atkal uz stundiņu pusotru nolikšos pagulēt. Tik agri jau nav kur skriet un ko darīt. Pat naudas pagaidām nav, lai aizietu uz veikalu kādu bulciņu nopirkt. Rītdiena vispār rādās tukša un nekue neejama diena. 
Pat nav pie kā uzprasīties ciemos. Visi ar kaut ko aizņemti. Tik man pauze. CV ss.lv'ā esmu izsūtījusi, anketēšanas kantoros arī mani dati stāv. Tik pagaidām viss sanāk ļoti neregulāri, Ja nākošmēnes man sanāks smuki sapelnīta naudiņa, kā būs septembrī? Aptauju centri augustā vai arī vēl kas cits, kas iegulsies septembra naudiņās?
Tagad vismaz divas reizes nedēļā no rītiem braucu uz centru pastu skatīti. Kad māsa būs Rīgā, tas ritms uz mirkli izzudīs, bet gan jau ka mēs kopā kur pavazāsimies un bildes sanāks. Pēc atkal vismaz divas reizes nedēļā braukšu pastu skatīties.
Rinda uz pansionātu velkas gliemeža gaitā un esmu pēc turienes noilgojusies. Daudz ko nedaru tāpēc, ka varbūt jūtos maķentiņ depresīva un no laivas izmesta. Tagad, uz pavasari, beidzot izdevies kaut cik savākties. Bet gribas spēks ir vajadzīgs pamatīgs. Neteikšu, ka man tas ir pamatīgs, ber noturēties pagaidām gribas, Gribas būt interesantai sev un citiem.
Turiet īkšķus par mani rītdien, lai nebūtu pārāk smaga un lai atrastos kas nopietni darāms, ne tikai urķēšanās netā.

5 komentāri:

  1. Nu kā tā - bulciņai naudiņas nepietiek, bet piecām skārdenēm gan? Varbūt es kaut ko nesaprotu kā pareizi jādala prioritātes dzīvē...

    I.

    AtbildētDzēst
  2. jau atkal anonīms, bet šoreiz laikam būšu tevi atkodusi pēc paraksta, varbūt es maldos? varbūt nākošo komentāru parakstīsi pilnā vārdā? lai nav jāmežģī smadzenes.

    AtbildētDzēst
  3. Neesam pazīstami ne klātienē ne virtuāli. Esmu random nekur.lv lasītājs, kur Tavi ieraksti regulāri parādās.

    I.

    AtbildētDzēst
  4. Vnk ļoti līdzīgi parakstās man viens paziņa. Varbūt nākošo reizi esi ne anonīms. kaut Jēcis va Pēcis, bet matriāla būtne, ne bezgaisa nekas.? dīl?

    AtbildētDzēst
  5. Varbūt nākamreiz, kad rakstīsi kuru pinti šodien jau dzer, nestāstīsi, ka nepietiek naudas pat bulciņai?

    I.

    AtbildētDzēst