sestdiena, 2017. gada 29. jūlijs

Pat reklāmām blogos

Pēc mana iepriekšējā raksta izvērtās diskusija par reklāmu lietderību blogos. Zinu, ka mūsu mazajā banānu republikā ir daudz blogeru, kuri blogo par viskautko sākot no smaržām lielbeikalos līdz pat Himalaju kalnu augstuma filozofijai. Daudzi lieto vietnes piedāvāto reklāmu bloku, citi konsekventi tam visam pretojas. Abām pusēm iemesli ir dažādi un ļoti argumentēti pamatoti. Esmu tajā grupā, kura atbalsta reklāmas blogā. Un man ir objektīvi un vērā ņemami iemesli.
Bet runa tagad nav par mani,
Gribētos lasīt un piedalīties plašākā diskusijā par šo tēmu. Varbūt abas puses nonāks līdz kaut kādam konsensusam?
Tikai lūdzami nebūsim Anonīmi. Manā skatīkjumā Anonīms ir tukša, bezpersonisksa skaņa vai siena (pēc izvēles), Kas neizsaka neko par runātāju, lai cik viedi būtu viņa vārdi.

5 komentāri:

  1. Ja reklāmas ievietošana palīdz nopelnīt Tev kādu naudiņu, liec. Tikai ņem vērā, ka daļa "advancēto" lietotāju to tāpat neredzēs, jo izmanto reklāmas bloķēšanu, ko var realizēt dažādos vienkāršos un ne tik vienkāršos veidos. Savā blogā man reklāmas nav, pats apmaksāju no saviem līdzekļiem gan hostingu, gan personīgu domēnu. Laiki kad izmantoju bezmaksas hostingu un/vai blogspot tipa subdomēnu jau sen kā pagājuši (lasi:tas bija desmitgadi atpakaļ).

    AtbildētDzēst
  2. Manis pēc varētu arī nerakstīt (BaltaisRuncis blogāri būs grūti sasniegt), jo tās pareizrakstības kļūdas uztrauc. Vienu brīdi domāju, nedarbojas kāds taustiņš. Bet sapratu, dzert un rakstīt ir nepareizi. Ja tā nav, tad pirms publicē savu uzrakstīto, izlasi to, ieskaties katrā burtā,
    bet interesanti ir apjaust nebūtības,
    ar cieņu,
    johniz (Jānis Birznieks)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies. :) Tomēr ceru, ka ne katrs mans rakstītais teksts satur lērumu drukas kļūdu. Ļoti ceru. Vismaz agrāk man par drukas kļūdām neviens neko neteica, aizrādījumi parādījās tikai pēdējo pāris nedēļu laikā. Kāpēc tik ilgs klusēšanas periods? Mans blogs pastāv kopš 2011.gada.
    Bet vispār, par maziem putniņiem runājot, tēmas pieteikums šai diskusijai bija pavisam cits. Ne mana pareizrakstība (kuras virzienā visus veltītos aizrādījumus ņemšu vērā un labošu, kas labojams un kur labojams).

    AtbildētDzēst
  4. Lai izdodas!
    Visu labāko vēlot,
    ar cieņu,
    johniz (Jānis Birznieks)

    AtbildētDzēst