sestdiena, 2017. gada 1. jūlijs

Un atkal skārdene ar visām sekām

1. Ceriņu un citu krūmu un koku ziedēšana savā daudzkrāsainībā un daudzveidībā ir beigusies. Vēl zied tik jasmīni ar savu fascionējošo smaršu un tīro baltumu. Man patīk, tas liek justies  vēl pavasarī, kad ziedu laiks tikai sākas, kaut arī nu jau ir jūlijs un vasaras vidus laiks ir ieskrējies. Žēl, ka tāds pavēss un lietains. Pērnvasar ap šo laiku mēs ar dēlu, Ludzā esot, jau peldējāmies.
2. Nu nepatīk man Facebook. Nepatīk un viss. Tur ielienu tikai tāpēc, ka liela daļa manu draugu "ganās" tur un tur es ar viņiem varu pakomunicēt un ko sarunāt. Pārējais - viena vienīga neērtība. Lai vakar uzietu interesantu diskusiju sameklētu šodien - jārakājas lapas ziņu plūsmā līdz apnikumam un arī tad nav garantijas, ka uziesi. Vieglāk kaut ko atrast ir grupu sarakstē, bet esmu tikai vienā grupā un arī tur notiekošasi mani interesē tikai šodienas jaunumu aspektā.
3. man nepatīk, kā ir pārkārtojies portāls kasjauns.lv. Tagad tur ir grūti ko atrast, jārakājas daudz un dikti, praktiski jāapgūst portāls no jauna. Vai tiešām bija tik ļoti nepieciešams mainīt portāla vizuālo tēlu un sarežģīt visu situāciju? manuprāt, tas ir kļuvis neērts lietotājam.
4. Atkal ik pa brīdim palietoju skārdenes. Bet nu jau tas ir kļuvis par kontrolējamu procesu un notiek visumā pareti. Tomēr apkārt ir tik daudz interesantu lietu un notikumu, ka grēks to visu nosēdēt pie skārdenes. Tā daudz ko var pazaudēt un nokavēt.
5. Nu paklišķiniet uz tām reklāmām manā blogā. dažas pat ir interesantas un lustīgas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru