svētdiena, 2017. gada 9. jūlijs

Tā nu sanācis

Tā nu sanācis, ka vasara ir mans laiks. Es daudz rosos, daudz rakstu savā blogā par viskautko. Pēdējā laikā biežāk sanāk visādas pārdomas. Bet nekad jau nevar zināt, kas un kā rakstīsies un par ko būs iespējams uzrakstīt. tad nu sāksim.
1. Mani patīkami iepriecina tas, ka vakar še ievietotais dzejolis ir jau pirmajā diennaktī ieguvis palielu lasījumu skaitu. Laikam jau lasītājiem patīk. Mani iepriekš še liktie dzejoļi pirmajā diennaktī neseavāca šādu ciparu. Pagaidām tas sastāda 36 lasījumus diennakts laikā. Varbūt pārējie bija sliktāki? Tos var sameklēt lietojot šīs vietnes birku Dzeja. Varbūt man kāds uz e-pastu atsūtīs kādu kopvērtējumu, kuru, ar rakstītāja atļauju, nopubliskošu šeit.
2. Esmu pateicīga tam Anonīmajam lasītājam, kurš man norādīja uz drukas kļūdām rakstiņā Anketēšana. Sistēm lēnām pamodās un atļāv man šīs drukas kļūdas salabot. nemaz jau tik grūti arī nebija. Biežāk kāds aizrādītu uz drukas kļūdām rakstā. Tiesa, pārstaigāt visu jau iepriekš še sarakstīt un paķert tās blusiņas laikam jau netaisos. Krietni daudz tā teksta sakrājies.
3. Ir patīkami, ka esmu izvēlējusies pareizās reklāmas savai vietnei, jo cilvēki tās apskatās, pēta. Ceru, ka kādu arī ieinteresē.
4. Laikam jau teicu, ka mēģinu rosīties divās anketēšanas firmās un ceru nesajaukt ofisā nododamo materiālu. pagaidām man šis darbs ir iepaticies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru